Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire conducta de refulare de apa uzata menajera


Detaliu pentru invitatia numarul 2029
Autoritate contractanta
Orasul Amara
Cod de identificare fiscala: 4427889
Adresa: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Amara
Telefon: 0243/266.102
Fax: 0243/266.102
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Inlocuire conducta de refulare de apa uzata menajera
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Contractul de executie de lucrari are ca obiect inlocuirea si devierea unui tronson de conducta cu lungimea de 250 de metri si diametrul de 250 mm, conducta care se afla in imediata vecinatate a lacului Amara( aproximativ 5-10 metri de digul de protectie).
Stare procedura: -
Data publicarii: 06.02.2007 09:56
Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr.101, oras Amara, judetul Ialomita, tel/fax: 0243/266.102, e-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;
- pentru persoane juridice/fizice romane: certificat constatator si certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare;
- pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare;
- fisa de informatii generale;
- fisa de informatii privind experienta similara;
- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- recomandari din partea altor clienti;
- bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat.
Documentatia de atribuire pentru contractul de lucrari poate fi obtinut de la sediul Consiliului Local al orasului Amara contra sumei de 50 lei RON.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer