Achizitie publica - ?Inlocuire conducta de transport titei titei ø 10 ¾ Ghercesti ?Icoana ? Cartojani, in zona parau Oltet, pe o lungime de 300 m, localitatea Bals, jud. Olt?
Detaliu pentru invitatia numarul 337812
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337812/19.10.2012
Denumire contract: ?Inlocuire conducta de transport titei titei ø 10 ¾ Ghercesti ?Icoana ? Cartojani, in zona parau Oltet, pe o lungime de 300 m, localitatea Bals, jud. Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti, str. Rezervoarelor nr.8 Ploiesti, Serv. Structura de securitate, corp A, demisol, L-J-8.15-16.00 si V-08.15-13.00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Inlocuire conducta de transport titei titei ø 10 ¾ Ghercesti ?Icoana ? Cartojani, in zona parau Oltet, pe o lungime de 300 m, localitatea Bals, jud. Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executia lucrarii de inlocuire a conductei de transport titei titei ø 10 ¾ Ghercesti ?Icoana ? Cartojani, in zona parau Oltet, pe o lungime de 300 m, localitatea Bals, jud. Olt conform proiect nr. 261/2012 intocmit de S.C. SNIF PROIECT S.A. TARGOVISTE?
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 049, 676 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 20.900 lei. Valabilitate obligatorie garantie de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: prin virament bancar in contul CONPET(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti) sau prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara/asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, conf. model din "Formulare". Obligatoriu, instr. de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv suma de 4.829, 68 lei. Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului exterior. In cazul neprezentarii dovezii constituirii GP, oferta va fi respinsa conform prevederilor art. 33 alin(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege.In cazul in care garantía se constituie in alta valuta, data pentru care se determina echivalenta in lei: conform cursului B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea fara TVA a contractului;Mod de constituire: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.- prin Instrument de garantare , emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, prezentat in ORIGINAL autoritatii contractante, irevocabil, in favoarea autoritatii contractante SC CONPET SA Ploiesti, valabil pe o perioada de 18 luni de la data semnarii contractului.Din acest instrument de garantare trebuie sa reiasa, fara echivoc, ca societatea bancara sau o societatea de asigurari va plati autoritatii contractante, S.C. CONPET S.A. Ploiesti, suma solicitata, in limita prejudiciului creat. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, S.C. CONPET S.A. Ploiesti va notifica aceasta pretentie furnizorului precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de min. 2.099.000 lei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Cerinta nr. 2 Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011.Se acepta si prezentarea altor documente edificatoare in cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic un poate prezenta documentele solicitate.Ofertantii din alta tara vor prezenta documentele in limba romana, traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa facadovada experientei sale in ultimii 5 ani, in executie de lucrari cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, respectiv respectiv lucrari de reparatii conducte sau investitii conducte de transport produse petroliere, titei sau gaze naturale.Astfel, Ofertantul trebuie sa prezinte lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa executarea a maxim trei contracte de lucrari similare, a caror valoare/valori cumulate sa fie de minim 1.049.000 lei.Ofertantul va prezenta certificare de buna executie: recomandari din partea Achizitorilor contractelor prezentate ca experienta similara.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare., Cerinta nr. 2Ofertantul are obligatia de a complete prezenta Declaratie si Lista cu subcontractantii care urmeaza sa indeplinesca parti (in exprimare valorica) din contract, cu: val.subcontr., acordul subcontractantului, specimen de semnatura si stampila in orig.(sau Acord de subcontractare, semnat?model in Formulare). Alte precizari: ofertantul va prezenta, pentru subcontractant datele de identifica din certificatul de inregistrare. Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare soliciat ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate expres si a resurselor materiale si umane, cu conditia ca subcontractantul sa indeplineasca in totalitate serviciile pentru care prezinta resursele., Cerinta nr. 3.Ofertantul trebuie sa dispuna, pentru indeplinirea contractului, de urmatoarele echipamente obligatorii (proprietate, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament de punere la dispozitie): lansator conducte, excavator, buldoexcavator, laborator protectie catodica (autorizat ISC conform OG 63/2001, Legii 10/1995 si Ordinului 1497/2011, actualizate) si laborator pentru verificare suduri prin gamagrafiere (autorizat ISCIR in baza Legii 64/2008 si a Ordinului 442/2010, actualizate). Pentru aceste echipamente, ofertantul va prezenta copii ale documentelor de autorizare. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta in plus si copia contractului de colaborare/inchiriere., Cerinta nr. 4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca despune de personal responsabil pentruindeplinirea contractului . Ofertantulva preciza persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriuvor face parte: - cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu, conform Legii 10/1995;
- inspector protectia muncii atestat in baza HG 1425/11.10.2006 (se va prezenta o copie a Certificatului eliberat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale);
- personal atestat INSEMEX pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva conform Legii 319/2007 si Ordonantei 1636/392/200, a HG 1461/2006 sau Directivei 94/9/EC.Ofertantul va prezenta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Cerinta nr. 1.Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii, pentru activitatile supuse procedurii de atribuire; certificatul va fi valabil la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 2.Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 sau a Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al mediului, pentru activitatea supusa procedurii de atribuire.Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 15:40