Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire conducta PREMO DN1000- tronson DN1B ( Carrefour) - B-dul Republicii ( Kaufland)


Detaliu pentru invitatia numarul 321943
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA NOVA PLOIESTI SRL
Numar invitatie: 321943/16.03.2012
Denumire contract: Inlocuire conducta PREMO DN1000- tronson DN1B( Carrefour) - B-dul Republicii ( Kaufland)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA NOVA PLOIESTI SRLCod fiscal: RO13102711, Adresa: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Telefon: 0244407657, Fax: 0244407681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Romania, cod postal: 100330, telefon: +40 244407657, fax: +40 244407681, persoana de contact: OLIVIA TAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, str.Bobalna, nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire conducta PREMO DN1000- tronson DN1B( Carrefour) - B-dul Republicii ( Kaufland)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor inlocui 1930 m conducta de aductiune de apapotabila DN 1000 din PREMO cu conducta din PEHD Dext 630 mm si se vor executa lucrarile de hidraulica aferente. Se va executa umplutura cu balast si refacerea carosabilului pe traseul conductei.
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 001, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 76000 RON;
- Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data depunerii ofertei;
- Modul de constituire a garantiei pentru participare: viramentbancarsau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In formularul nr.13 din sectiunea III este un model de Scrisoare de garantie de participare;
-Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, iar plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Cuantumul ce se va retine din garantia de participare, in cazul in care sunt indeplinite prevederile art. 2781 din OUG 34/2006:7590.99 RON ;
- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului;
- Grantia de buna executie se va constitui conform prev. art.90 din HGR 925/2006;
- In formularul 21 este un model de Scrisoare de garantie de buna executie. Aceasta trebuie sa fievalabila pana la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor;
- Deblocarea garantiei se va face conform prev. art.92 alin 4 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006, conform formular 2;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181/OUG 34/2006, conform formular 3;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formular 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006, conform formular 5.Daca ofertatntul beneficiaza de sustinerea unui tert, se vor prezenta si urmatoarele declaratii semnate de tertul respectiv: - Declaratie privind neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la literele a), c1)si d)de la art.181/OUG 34/2006, - Declaratie privind neincadrarea in prev.art.69 1 din OUG 34/2006.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu ? Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Bogdan Trimbitasu - Director Exploatare Adjunct si presedintele comisiei de evaluare, Membri in comisia de evaluare: Olivia Tar, Miruna Moise, Amalia Negru, Mihaela Possa. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind declararea cifrei medii de afaceri in domeniul lucrarilor similare, pe ultimii 3 ani;
- Bilantul contabil vizat, pe anul 2010;
- Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si Angajamentul Tertului sustinator financiar.Cerinta minima: Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul lucrarilor similare, sa fie mai mare sau egala cu: -7 622 000 lei sau echivalentul in euro, respectiv 1 753 675 euro, Transformarea s-a facut la cursul de schimb al BNR din data de 23.01.2012, 1 euro = 4.3463 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie(recomandari si procese verbale de receptie) pentru cele mai importante lucrari.Certificarile trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si Angajamentul si Declaratia tertului privind sustinerea tehnica si profesionala;Cerinte minime: -Se vor prezenta cel putin 1 contract si maxim 2 contracte(inclusiv procesele verbale de receptie si recomandarile aferente) pentru lucrari de montare conducta din material si cu dimensiuni similare celor din contractul ce urmeaza sa fie atribuit si avand o capacitate de minim 1900m., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Cerinte minime: - Decizia de numire a Responsabilului de asigurarea calitatii lucrarii- Decizia de numire a Responsabilului cu protectia muncii- Minim 2 sudori atestati pentru sudura in PEHD si certificati ISCIR, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Cerinte minime: - Responsabilul tehnic cu executia sa fie atestat in domeniul IX ?? Constructii edilitare si de gospodarie comunala??- Seful de santier sa aiba experienta in domeniu de minim 3 ani, Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 5Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se va preciza modul si locul in care vor fi evacuate si depozitate deseurile rezultate din sapatura., Cerinta nr. 6O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului. Cerinte minime: Se vor prezenta documente care atesta detinerea( dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie)pt.urmatoarele utilaje si echipamente necesare indeplinirii contractului: 3 buldoexcavatoare, 6 camioane, 2 masini de sudura cap la cap pt.conducte de PEHD De 630 care sa permita elaborarea protocolului ( diagramei ) pt. fiecare sudura in parte, 1 masina de sudura prin electrofuziune, 3 motopompe, 3 maiuri compactoare/placa vibratoare, 1 pompa de presiune, 10 podete de trecere pentru pietoni, 10 tole metalicept. asigurarea circulatiei autovehicolelor, un numar minim de bariere de protectie santier astfel incat sa permita semnalizarea a 200 metri de sant in acelasi timp, semnalizari si presemnalizari de santier pt.min. 500 metri (atat pentru zi cat si luminoase)., Cerinta nr. 7Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va face referire in mod deosebit la lucrarile de refacere a sistemului rutier si la lucrarile de foraj/subtraversare. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie certificat in domeniul asigurarii calitatii ISO 9001, pentru activitatea ce face obiectului contractului., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa fie certificat in domeniul asigurarii calitatii mediului- ISO 14001, pentru activitatea ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul se acorda invers proportional; P(n)= ( pret minim/pret(n))x80
Termenul de executie
20
Descriere: Punctajul se acorda invers proportional;T(n) = (termen minim / termen(n)) x 20,
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau prin e-mail, prin solicitare la adresa: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer