Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Inlocuire conducta tur termoficare intre stalpul 181 si PV1, in sistem clasic, cu conducte amplasate suprateran, termoizolate in sistem clasic"


Detaliu pentru invitatia numarul 356583
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL VALCEA
Numar invitatie: 356583/18.12.2013
Denumire contract: "Inlocuire conducta tur termoficare intre stalpul 181 si PV1, in sistem clasic, cu conducte amplasate suprateran, termoizolate in sistem clasic"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VALCEACod fiscal: 2540929, Adresa: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250732901/103, Fax: +40 0250735617
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Inlocuire conducta tur termoficare intre stalpul 181 si PV1, in sistem clasic, cu conducte amplasate suprateran, termoizolate in sistem clasic"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de constructii- achizitie si livrare furnitura , montaj -conformCaiet de Sarcini, proiect , caiete de sarcini si documentatie detalii de executie elaborata de SC DARO PROIECT SRL in calitate de proiectant general, documentatie care este anexata la documentatia de licitatie.Principalele lucrari care se vor executa sunt: - Achizitie si livrare furnitura- Desfacerea izolatiei termice si a protectiei acesteia;
- Demontarea conductei tur teava DN 700;
- Montarea conductei tur teava sudata elicoidal, P 265 GH-TC2, DN 800 conform SR EN 10217/5-2003, C 91/2011; ? 813x10, Lungime=1700.00 ml;
- Montare conducte tur teava fara sudura, P 265 GH-TC2, DN 200, ? 219x8 Lungime = 1.60 ml; DN 100 ? 114x6.3 Lungime = 1.20 ml, DN 80 ? 89x5 Lungime = 20.00 ml, DN 32 ? 42x3.2 Lungime = 1.20 ml, conform SR EN 10216/3-2003;
- Executie izolatie termica si protectia acesteia. Dupa montaj si finalizarea operatiunilor de pretensionare, conducta ATT-1001-OK25B-800 (*) se va izola cu un strat gros de 100 mm de vata minerala, protejata cu hidroizolatie si cu tabla zincata de 0.5 mm.Valoarea totala estimata a contractului fara TVA este de3.735.192, 00 lei din care valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 50.000, 00 lei, reprezentand 1, 34%.Valoarea contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute este de 3.685.192lei.
II.1.6) CPV: 45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 735, 192 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 73.000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 zile de la data limita de primire a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire conform prevederilor legale: - virament bancar in contul RO66TREZ6715006XXX000142 deschis la Trezoreria Municipiului Rm. Valcea, Beneficiar: Consiliul Judetean Valcea, cod fiscal 2540929-se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare este irevocabila.Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este data cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma calculata in conditiile prevazute de art.278 indice 1, din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata, sau in cazul renuntarii la contestatieGarantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata si semnata electronic de catre ofertant pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, fara T.V.A, si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform articolului 90 alineatul (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. In cazul scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Ofertantul are obligatia de a mentiona in Formularul 10 C, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular 1)2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 2)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (completare Formular 3)4. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, Formular 4. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele Consiliului Judetean Valcea Ion Cilea, Vicepresedinte Dumitru Persu, Vicepresedinte Pistol Bogdan Alexandru, Secretar al Judetului Constantin Dirinea, Director General Carmen Alexandrescu, Director General Mircea C-tin Predescu, Director General Bogdan Lastun, Director Executiv Florea Mierlus, Arhitect Sef Rozalia Harambasa, Director General Adj. Vasilica Mazilu, Director General Adj. Calianu Daniela; consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Mihaela Andreianu, Belciu Ion, Bulacu Romulus, Dumitru Gery Buse, Adrian Busu, Aurelian Carstea, Teodosie Filip, Gheorghe Folea, Petre Grigore, Remus Grigorescu, Adam Jinaru, Ioana Lita, Alina Lupu, Victor Marin, Claudia Militaru, Iuliana Moise, Mircea Iova, Alexandru Oproaica, Pasat Gheorghe, Petrescu Remus, Pirvu Constantin, Poenaru Mircea Constantin, Popescu Victor George, Prala Stefan, Simion Aurel, Stanculescu Victor George, Tarasenie Dumitru, Tranca Teodor, Laurentiu Popa si Tiberiu Octavian Georgescu.NOTA : Formularele 1, 2, 3 si 4 se gasesc in sectiunea FORMULARE Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate - document in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnat si stampilat).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotitede traducerea autorizata in limba romana.In cazul asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru partea sa de implicare in oricare din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul conf ordinului 509/2011 al ANRMAP;In etapa de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii transmiterea documentului in original, sau copie legalizata ( pentru conformitate).2.Autorizatii /Certificari2.1.AutorizatieISCIR pentru tipul de lucrari conformPT CR4-2010 pentru efectuarea de lucrari la conductele de apa fierbinte cu Pn cel putin 25 bar si Temp. cel putin 150 grade C , reglementate de PT C10-2010, valabila la data limita de depunere a ofertelor ( MO partea I Nr.11bis/8.01.2010).2.2.Ofertantul trebuie sa detina autorizatia ISCIR PT CR6-2010- Autorizarea personalului si a laboratoarelor care efectueaza examinari nedistructive ( MO partea I 226 bis/09.04.2010)2.3. Procedee omologate de sudura pentru tehnologia de sudare , in conformitate cu prevederile tehnice PT CR 7-2003- probarea procedurilor de sudare pentru otel, aluminiu si aliaje de aluminiu si pentru polietilenade inalta densitate (PE-HD)-colectia ISCIR (MO partea I 226 bis/09.04.2010)Ofertantii nerezidenti in Romania vor prezenta documente edificatoare echivalente emise de autoritati/organisme competente din tara de resedintaDocumentele vor fi prezentate in ?copie conforma cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare pentru operatorii economici participanti: sa faca dovada ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de referintasa fie cel putin egala cu: 7.370.000, 00 lei (se vor lua in considerare anii 2010, 2011, 2012). In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conform Legii 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor., Cerinta nr.2Bonitate/Acces la resurse : Valoare inscrisa in documentul de confirmare a fondurilor va fi de minim 921.250 lei si va fi valabila pe durata de minim 3 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine resurse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contrctului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie al lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata / traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilatepentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare., Cerinta nr. 3. Sustinerea financiara, in conformitate cu prevederile art. 186din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare Ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006modificat prin art. 19 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 4/2006*. *Cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003.Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta: - Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1), d din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
- Angajament privind sustinerea financiara;
- Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 69^1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind experienta similara: Ofertantul va prezenta ?Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani de la data limita de depunerea ofertelor din care sa rezulte ca aufost executatein conformitate cu normele profesionale in domeniu si careau fost duse la bun sfarsit, lucrari similare la nivelul a cel putin 1 contractmaxim 2(doua)contracte a carui/carorvaloare cumulata a fost de min. 3.600.000 Lei(fara TVA) , insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreza indeplinirea cerintei.Dovada experientei similare se va face prin prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa reiasa informatiile prevazute in Formularul 6L si Anexa la Formularul 6L. Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarului., Cerinta nr. 2Informatii despre dotarea tehnica cu utilaje, instalatiisi echipamente tehnice.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, laboratoare autorizate , echipamentele tehnice de care dispune (proprietate/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie)operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari sau alte mijloace de punere la dispozitie)Se va completa Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice., Cerinta nr.3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind personalul de conducere si personalul implicat in executarea contractului: a) Manager de Proiect: experienta in pozitia de coordonator de proiect;b) Sef de Santier cuexperientaprofesionala dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar;c) Responsabilcu controlul tehnic si de calitate (RSL)d) Responsabil Tehnic cu sudura (RTS)- autorizat ISCIRconform Ordinului nr.165 din 4 iulie 2011 pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea personalului tehnic de specialitate in domeniul ISCIR, cu modificarile si completarile ulterioare, sau organism notificat echivalent pentru nerezidenti.d) Responsabil cu securitatea muncii pe santier, calificat in acest sens.e) Personal de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari ( sudori autorizati metal, electricieni, etc)Ofertantuleste obligat sa prezinte- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabilepentru executia lucrarilor. Se vor atasa, diplome, certificari, atestate, decizii , C.V.-uri in format Europas, ?copie conforma cu originalul?-?copie conforma cu originalul? dupa autorizatie si legitimatie vizata la zi a RTE;
-?copie conforma cu originalul? dupa autorizatii ISCIR ( organism notificat echivalent), valabile la data limita de depunere aofertelorpentru sudorisi personalul care executa examinari nedistructive.Pentru intreg personalul care necesita atestate/autorizari specifice se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale acestor documente., Cerinta nr. 4 Sustinerea tehnica si profesionala in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarileulterioare.Ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 20 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (3) (4), (5) si (6)din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 dinLegea 161/2003;Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Declaratie pe proprie raspundere, Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala precum si Declaratie tert sustinator tehnic si profesional., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG 34/2009. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Se solicita: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora;
-Declaratie pe proprie raspundere a subcontractantilor, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003.Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia, la incheierea contractului, sa prezinte contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Nota: Formularele privind subcontractarea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?., Cerinta nr.6Informatii privindasocierea, daca e cazul.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. In cazul unei asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul preliminar de asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) si Cap.III.2.2) pentru fiecare din membrii asocierii.Nota: Formularele privind asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent., Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde /alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 / 2004, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer