Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire conducte apa potabila si refacere bransamente str. Cronicar Mustea, str. Mitropolit Varlaam, str si str-la Iarmaroc, str. Veniamin Costache, str. Duca Voda, mun. Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 353460
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Apavital SA Iasi
Numar invitatie: 353460/06.09.2013
Denumire contract: Inlocuire conducte apa potabila si refacere bransamente str. Cronicar Mustea, str. Mitropolit Varlaam, str si str-la Iarmaroc, str. Veniamin Costache, str. Duca Voda, mun. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: +40 332413257, Fax: +40 332413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495, telefon: +40 332413257, fax: +40 332413230, persoana de contact: Lucica Barlescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire conducte apa potabila si refacere bransamente str. Cronicar Mustea, str. Mitropolit Varlaam, str si str-la Iarmaroc, str. Veniamin Costache, str. Duca Voda, mun. Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire retea apa potabila PAFSIN Ø 400...500 mm L= 320 ml, PEHD Ø 110...250 mm L = 2145 ml, camine vane ? 10 buc. Valoarea estimata (fara TVA) a contractului este: 4.164.635 lei pentru investitia de baza + 201.190 lei (5%) cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 365, 825 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 40.000 lei. Echivalenta in valuta a valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Forma de constituire a garantiei care va fi acceptata: virament bancar: cont Raiffeisen Bank SA ? Agentia Iasi: RO47RZBR0000060003107233, instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara (scrisoare de garantie bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original; -oridin de plata sau fila CEC cu conditia confimarii acestora de catre banca pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar.de part.va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie la CNSC iar contestatia este respinsa, aut.contr.va retine contestatorului din garantia de particip. in raport cu val.estimata a contr., suma in conformitate cu prevederile art.278^1alin.(1) lit.b si art.278^1alin.(2) din O.G.34/2006.(ModelFormular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: a)prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie/polita de asigurare emisa de o societate de asigurari, a carei valab. va corespunde cu perioada de valab. a contractului; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unit. Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contr. (Hot. 1045/19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Nu se admite prezentarea unor docum.de garantare de buna executie comune cu alte investitii. In cazul unei asocieri, documentul privind garantia de buna executie va fi emisa integral in numele si pentru Liderul asocierii. Nota: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autorit. contr.(ModelFormular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Cerinta 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Se vor prezenta: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat privind plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa atesteindeplinirea obligatiilor fata de bugetul de statModalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)3. Cerinta 3: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Cerinta 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - dr. ing. Ion Toma ? Director General- dr. ing Mihai Dorus ? Director Tehnic- ec.Mariana Chirila ? Director Economic- ec. Gabriela Masalagiu ? Sef Birou Contabilitate- ing. Ion Mihailescu - sef Serviciu Investitii- ing. Lucica Barlescu ? consilier investitii- ing. Traian Olinici ? sef serviciu tehnic- cons.jr. Vasile Enia ? sef birou juridic actionariat- jr.Mihaela Dosoftei ? birou juridic actionariat- ing. Daniela Nedelcu ? serviciul investitii- ing. Andrei Ciobotariu ? serviciul investittii- ing.Tudor Botezatu ? serviciul investitii- ing. Iuliana Anton ? serviciul investitii- exp.ach. Alina Stefan ? serviciul achizitii- ing. Stefan Andronache ? serviciul achizitii- ing. Meda Popa ? Atelier proiectare III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulemis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte: domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf.art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile din acest documenttrebuie sa fie reale/actualela data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 5.000.000 leiDocumente relevante: -bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (Formular 8) precum si a celor aflate in derulare (Formular 8 bis)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a executat un contract sau cel mult doua contracte similare (ca natura si complexitate) a carui/caror valoare/valori cumulate sa fie cel putin 2.100.000 lei.In acest sens, se vor prezenta documente (copii dupa parti relevante ale contractului declarat/recomandare/ documentul constatator/proces verbal de receptie) din care sa reiasa: beneficiarul, cantitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului), valoarea si locul executiei lucrarilor precum si faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, calculul echivalentei leu/valuta se va face prin raportare la cursul mediu BCE, aferent fiecarui an in parte., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice: Se solicita Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (completarea Formularului 9).Ofertantul trebuie sa asigure prin dotare proprie sau prin contracte/ conventii de inchiriere, echipamentele, utilajele, mijloacele de transport si dotarile care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului astfel incat sa acopere cerintele din Listele de transport si Listele de utilaje atasate in documentatia tehnicaOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de prestari servicii, inchiriere sau altele similare) la un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii care sa acopere specificul contractului avand minim gradul II (cerinta conforma cu art.9 lit.f si art. 15 din Legea 10/1995).Pentru demonstrarea accesului nelimitat la un laborator de analize si verificari a activitatii in constructii, se vor prezenta: -contract de prestari servicii, inchiriere sau altele similare ? pentru operatorii economici care nu au in dotare proprie un astfel de laborator-autorizatia pentru laboratorul de analize si incercari valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (conform cerintelor HG 766/1997)anexa cu Lista de incercari autorizate care sa acopere specificul/natura contractului, Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Declaratie privind numarulmediu al personalului angajat, informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere ( formularul F10)b) Lista cu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului (Formularul 10A) cu informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificarea a acestoraOfertantul va avea obligatia sa asigure cel putin urmatoarele categorii de personal: 1.Sef de santier - experienta profesionala dovedita prin implicareaintr-un proiect/contractsimilar2.Responsabil tehnic cu executia (cerinta conforma cu art.9 lit.e si art. 14 din Legea 10/1995)3.Coordonator SSMconform cerintelor HG 300/2006Pentru seful de santier se va prezenta : -copie dupa contractul de munca sau contractul de colaborare-CV-ul din care sa rezulte implicareaintr-un proiect/contractsimilar-Diploma de absolvirePentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta: -copie dupa contractul de munca sau contractul de colaborare-atestatul MLPDL valabil pentru domeniul specific lucrarii ofertate (conform cerintelor HG 925/1995)Pentru coordonatorul SSM se va prezenta: -copie dupa contractul de munca sau contractul de colaborare-CV- ul-documente din care sa rezulte ca persoana nominalizata in pozitia de coordonator SSM a absolvit un program de formare profesionala in specializarea ? coordonator in materie SSM pentru santiere temporare sau mobile iar competentele profesionale dobandite conform suplimentului descriptiv al certificatului de absolvire acopera cerintele HG 300/2006, Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se vor preciza partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer