Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire conducte distributie apa potabila si refacere bransamente Soseaua Nationala, mun. Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 320131
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Apavital SA Iasi
Numar invitatie: 320131/15.02.2012
Denumire contract: Inlocuire conducte distributie apa potabila si refacere bransamente Soseaua Nationala, mun. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: 0332-413257, Fax: 0332-413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6 , Iasi, Romania, cod postal: RO-700495, telefon: +40 0332413257, fax: +40 0332413230, persoana de contact : Lucica Barlescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL - S.C. APAVITAL S.A. situat in Iasi Str. M. Costachescu nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire conducte distributie apa potabila si refacere bransamente Soseaua Nationala, mun. Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: inlocuire conducta apa cu PEHD Dn 315 mm Pn 6 ? 1213 ml, Dn 200 m Pn 6 ? 45 ml, inlocuire bransamente PEHD Dn 32mm?200 mm ? 954 ml
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 393, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 25.000 RON.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi : -Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr.11) ? in orginal, -prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? in orginal;Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.Daca operatorul economic depune o contestatie iar aceasta este considerata de CNSC ca fiind nefondata, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare suma de 6.010 lei conform art.2781lit.b) din O.G.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a GBE: - prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie/polita de asigurare emisa de o societate de asigurari, a carei valab. va corespunde cu perioada de valab. a contr.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unit. Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contr. (Hot. 1045/19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Nu se admite prezentarea unor docum.de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, documentul privindgarantia bancara de buna executie va fi emisa integral in numele si pentru Liderul asocierii.Nota: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autorit. contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze : Formularul nr. 12A Declaratie privind eligibilitatea;Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocieri siasociatii)trebuie sa prezinte : Formularul nr. 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Se solicita prezentarea de: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a impozitelor si taxelor locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) pentru luna anterioara celei carei care se depun ofertele;Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii ) trebuie sa completeze: Formularul nr. 12EDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006Nota: Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante si care sunt implicate in prezenta procedura de achizitie sunt precizate in cadrul Formualrului 12 E;Participarea la licitatie cu oferta independenta - Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze: Formularul nr.12D Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta. Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul, emis cu max 30 de zile inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Nota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 anisa fie mai mare sau egala cu 4.000.000 Lei.Curs valutar utilizat in cadrul oferteiIn cadrul ofertei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de BCE pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: ANUL CURS RON / EURO2006 3, 52582007 3, 33532008 3, 68262009 4, 23992010 4, 2122
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii in 5 ani, astfel: Prezentarea a cel putin una/doua lucrari de aceeasi natura, complexitatesi a carei/caror valoare cumulata este cel putin egala cu1.672.500 lei., 2.Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor1. Sef de santier - experienta profesionala inlucrari de infrastructura de apa dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar2. Responsabil tehnic cu executia3. Coordonator Securitatea si Sanatatea Muncii (SSM)conform cerintelor HG 300/2006 sau similar, 3.Declaratie referitoare lautilajele / echipamentelor/ dotarilor de constructii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 4.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul), Pentru cerintele 1, 2, 3 Informatii privind standarde de asigurare a calitatii- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei., Informatii privind masurile de protectie a mediului- Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatiii de participare / www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer