Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire faguri PAR cazan nr. 4


Detaliu pentru invitatia numarul 347815
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Numar invitatie: 347815/03.06.2013
Denumire contract: Inlocuire faguri PAR cazan nr. 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE ORADEA S.A.Cod fiscal: R 14790708, Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea, Telefon: +40 359409508, Fax: +40 259463661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Borsului, nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605, Telefon: +40 359409505, Fax: +40 259463661, persoana de contact: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Borsului, nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire faguri PAR cazan nr. 4
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor pentru inlocuirea fagurilor vechi cu faguri noi, zona calda si zona rece, la preincalzitorul de aer rotativ (PAR) aferent cazanului de abur nr. 4, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si anexei sale (Lista de cantitati de lucrari), respectiv: lucrari pregatitoare (confectionare platforme, montat si demontat trolii, montat si demontat tachelaje, demontat si montat capace etc); montat si demontat schela; demontat canale vechi; demontat buncari vechi (sub PAR); demontat faguri vechi; demontat cutite si fuste etansare vechi; confectionare si montare canale noi (la fata locului)-cu procurare tabla cu grosimea de 4 mm; confectionat si montat buncari noi (sub PAR)-se vor confectiona la fata locului din tabla cu grosimea de 4 mm-cu procurare; protectie cu grund anticoroziv canale si buncari; montat faguri noi; montat cutite si fuste etansare noi (suruburile, piulitele si saibele de fixare se asigura de prestator); transport.Mentionam ca prevederea art. 28, alin. (7) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, nu este aplicabila in cazul de fata. Valoarea estimata nu include cheltuieli ?diverse si neprevazute?. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 327 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 3.500 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. In instrumentul de garantare emitentul va insera cerintele prevazute la art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr.RO83RNCB0032046486120001, deschis la B.C.R.Oradea.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 3.233, 27 lei (calculata conf. prev. de la art. 278^1 alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006 actualizata), in situatiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% din pretul total al contractului fara TVA.2.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantul va preciza in formularul de oferta instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul va prezenta formularul A datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul B datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, inclusiv certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (obligatiile de plata catre bugetul de stat), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul va prezenta formularul C datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr. 314/2010. Ofertantul va prezenta formularul D datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul E datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. In vederea completarii formularului, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CA - Todoca Traian; Membru CA - Florut Emil; Membru CA - Miclaus Dan-Sorin; Membru CA - Szabo Stefan-Gheza; Membru CA - Gogoneata Emilia; Director General - ing. Dragos Gligor; Director Economic - ec. Rus Marcela; Director Tehnic - ing. Daniel Francisc; Director Productie - ing. Ungur Calin; SefBirou Financiar - ec. Kovacs Laszlo; Sef Serviciu Reparatii - ing. Caus Ioan; Tehnolog Serviciu Reparatii - ing. Lasca Craciun; Sef Birou Achizitii Publice - ing. Buta Rodica.Formularul E se va completa de catre fiecare membru al asocierii, in cazul in care oferta este depusa de o asociere, precum si de catre fiecare dintre subcontractantii declarati, sau tertii sustinatori, daca este cazul.6.Informatii generale. Ofertantul va prezenta formularul F datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Ofertantii vor prezenta: 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate -pentru persoane juridice romane. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Autorizatie de functionare/altele echivalente - pentru persoane fizice romane. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul (certificatul constatator) in original/copie legalizata daca acesta a fost prezentat initial in copie conforma cu originalul.2.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit - pentru persoane juridice/fizice straine. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30). Ofertantul va prezenta Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta formularul G cu anexa., 2. Informatii privind experienta similara ? Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), a prestat servicii similare (servicii de inlocuire sau montare faguri la preincalzitoare de aer pentru cazane / inlocuire, reparare sau montare canale de gaze arse, ventilatoare de gaze arse, clapete saucompensatoare pe canale de gaze arse / inlocuire, reparare sau montare economizoare ori alte schimbatoare de caldura gaze-aer sau gaze-apa pentru cazane de abur sau apa fierbinte avand debitul de cel putin 120 t/h, in baza a maxim 3(trei) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 300.000 lei fara TVA.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta formularul H si certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa confirme prestarea de servicii similare (servicii de inlocuire sau montare faguri la preincalzitoare de aer pentru cazane / inlocuire, reparare sau montare canale de gaze arse, ventilatoare de gaze arse, clapete sau compensatoare pe canale de gaze arse / inlocuire, reparare sau montare economizoare ori alte schimbatoare de caldura gaze-aer sau gaze-apa pentru cazane de abur sau apa fierbinte avand debitul de cel putin 120 t/h.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, inclusiv sudorii autorizati, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul va prezenta Lista cu personalul tehnic de specialitate, inclusiv sudorii autorizati - formularul I., 4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta formularul J, inclusiv CV-uri., 5. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va prezenta formularul K cu anexa., 6. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul va prezenta formularul L cu anexa, cuprinzand subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, specializarea, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatiile, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent). Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO9001:2001(sau echivalent), adecvat domeniului de activitate din sfera serviciilor solicitate de autoritatea contractanta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este disponibila in SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare, informatii suplimentare la telefon nr. 0359/409505, interior 130.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer