Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire instalatie electrica interioara - Etapa II


Detaliu pentru invitatia numarul 331995
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA SPECIALA DEJ
Numar invitatie: 331995/19.07.2012
Denumire contract: Inlocuire instalatie electrica interioara - Etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA SPECIALA DEJCod fiscal: 4426387, Adresa: DEJ, Dej, Telefon: 0264-215353, Fax: 0264-215353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DEJ, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264215353, fax: +40 264215353, persoana de contact: LUCRETIA TERPEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Speciala DejSediul principal: Dej, str. Miron Costin, Nr.12, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire instalatie electrica interioara - Etapa II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INLOCUIRE INSTALATIE ELECTRICA INTERIOARA ETAPA IICOD CPV 45310000-3Lucrarea consta in inlocuire: ? Inlocuirea instalatiei electrice existente, aferenta parterului si etajului II al cladirii;? Inlocuire: instalatie de protectie la supratensiuni atmosferice (paratrasnet), dispozitiv de captare cu PDA minim +60, conductor de coborare, piesa de separatie.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 032.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cf. cu art. 86 din HG 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf. art. 87 din HG 925/2006. Constituirea garantiei de participare se va face prin depunerea acesteia in contul autoritatii contractante: RO82TREZ2175006XXX000066, deschis la Trezoreriei Dej, CUI 4426387. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de 500 RON. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art.90/Hg 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I)Documentedoveditoarepentruneincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formularului 12 Adin capitolul de formulare ? declaratie pe propria raspundere- original.II)Documentedoveditoarepentruneincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20061) prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si.a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se depun documentele in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"2)Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se depun documentele in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".III) Se vor solicita: - prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, conform ordinului nr. 314/2010- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatua sau pentru procedura de atribuire)din cadrul autoritatii contractante sunt: Rus Ana, Terpea Lucretia, Rata Gabriela, Chirila Roxana, Pop Dorina.Nota: Certificate constatatoare mai sus mentionate vor fi emise, in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului finantelor publicenr. 752/2006 si ale Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2052/2006.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi acceptate daca se incadreaza in art. 9 din ORDINUL 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta obligatorie: Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ?? din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Cerinta obligatorie: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ??;Cerinta obligatorie: Atestatul ANRE tip Be+BpNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Se solicita prezentareaFormularului 12C din capitolul formulare ? declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita prezentarea Formularului 2A din capitolul formulare ? scrisoare de inaintare a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita: ? Bilantul contabilpe ultimii 3 (trei) ani financiari (2009, 2010, 2011).? Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)? Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) a contractantului sa fie de cel putin100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita: - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
- Experienta similara. Ofertantul va prezenta copie a contractului al carui obiect a fost executarea unor instalatii electrice interioaresimilare, in ultimii 5 ani, insotita de recomandare privind indeplinirea clauzelor contractuale.- se solicita prezentarea: Autorizatiei -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine personal autorizat ANRE pentru executarea lucrarilor de instalatii interioare, electrician autorizat minim gradul IIA+B ? Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 puncte, b) pentru alt pret -n- decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctaj maxim alocat.
Termen de executie (minim 20 de zile maxim 30 de zile)
60
Descriere: 30 puncte pentru executie minima, iar pentru executie intre 21 - 30 zile punctajul va fi acordat proportional
Termen de garantie: minim 24 luni, maxim 36 luni
40
Descriere: Sub 24 luni nu se puncteaza; Pentru 36 luni se acorda 20 puncte, iar pentru intervalul 25 - 35 luni se acorda un punctaj proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va obtine de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer