Achizitie publica - INLOCUIRE INVELITOARE DIN TIGLA CU INVELITOARE DIN TABLA PROFILATA TIP TIGLA LA DISPENSARUL NR. 1 TANDAREI IALOMITA
Detaliu pentru invitatia numarul 333215
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333215/07.08.2012
Denumire contract: INLOCUIRE INVELITOARE DIN TIGLA CU INVELITOARE DIN TABLA PROFILATA TIP TIGLA LA DISPENSARUL NR. 1 TANDAREI IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TANDAREICod fiscal: 4364888, Adresa: Sos.Bucuresti Nr. 190, tandarei, Telefon: 0243273529, Fax: 0243273552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Bucuresti Nr. 190, tandarei, Romania, cod postal: 925200, telefon: +40 243273529, fax: +40 243273552, persoana de contact: Nicoleta Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Tandarei, Sos.Bucuresti Nr. 190, Tandarei Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INLOCUIRE INVELITOARE DIN TIGLA CU INVELITOARE DIN TABLA PROFILATA TIP TIGLA LA DISPENSARUL NR. 1 TANDAREI IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Decopertarea invelitorii existente;
- Inlocuirea cu tigla metalica de culoare rosu caramiziu;
- Asteriala din scindura de rasinoase tratata ignifug;
- Folie impermiabila;
-Intarirea elementelor de sarpanta cu elemente de prindere din metal;
- Jgheaburu si burlane
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 958 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 2319, 16 lei -In cazul in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie autoritatea contractanta va retine suma de 1159, 58 lei din garantia de participare contestatarului conform art 278¹ aliniatul (1) litera a) din OUG 34. - Valabilitatea garantiei de participare -90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de depunere - dovada de constituire a garantiei de participare prezentata cel mai tirziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Modalitatea de constituire conform art. 86 din HG 925/2006 respectiv prin virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Scrisoare garantie de participare la licitatie - formular nr. 2
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigutari care devin anexa la contract; - retineri succesive din sumele datorate pentru situatiile de plata lunare pe perioada de derulare a contractului. In acest din urma caz contractantul are obligatia de a deschide la unutatea de Trezorerie din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Scrisoare garantie de buna executie - formular nr. 26
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea si neincadrare in prevederile art 69¹, 180 si 181 OUG 34/2006 Formular 6, Formular 7, Formular 8.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: sef birou achizitii Ionescu Costica, Primar Roman George Cristian, jurist Sileanu Rares, Sef Serviciu Buget Contabilitate Feraru Victorita, secretar Bucuroiu Marian, consilieri Balea Marin, Ileana Angelica, Berbec Petru, Grecu Mitel, Puchin Rofila, Mitrea Traian, Mocanu C-tin, Popa Marin, Gavrula Ionut, Constantin Ion, C-tin Vasile, Dinulescu Ion, Marin Maria, Petrache Ghe., Stefan C-tin., Toma Nicoleta, Vlad Ioana.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta valabila la data deschiderii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta valabila la data deschiderii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul..- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 4 -Persoane juridice romane -certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata nu mai vechi de 30 de zile- Persoane juridice romaneane juridice / fizice straine-documente valabile la data deschiderii care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana, valabile la data dechidrii ofertelor. (certificate de inregistrare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil.Ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente., Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani conform Formular 9
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formular 10., Declaratie pe propria raspundere privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii specifice activitatii care vor participa la realizarea contractului(in dotare proprie sau contracte si conventii) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport conform formular 15, Responsabil cu calitatea atestat(CQ).Declaratie pe propria raspundere privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in special pentru asigurarea controlului calitatii. (Legea 10/1995, ordinul 509/2011) inclusiv CV-urile - Pentru colaboratori se vor prezenta CV-uri si contracte de colaborare. Model CV formular nr. 13, - Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. (Legea 10/1995, ordinul 509/2011) declaratia va include si CV-urile personalului responsabil pentru executia lucrarii. - Personal RTE atestat conform Ordinului MLPTL 777/2003 completat cu ord. 651/2007., CV-urile persoanelor reponsabile pentru executia contractului insotite de copii dupa documentele justificative care atesta calificarea in domeniu(diplome, autorizatii, atestate, etc.) - copie autorizatie responsabil RTE autorizat. (Legea 10/1995, ordinul 509/2011) inclusiv CV-urile personalului responsabil pentru executia lucrarii, contracte de colaborare. Formular 12 si 13, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform Formular 11, Informatii privind subcontractantii. Prezentarea unui tabel privind lucrarile subcontractate. Se va completa un formular cu subcontractantii si serviciile furnizate . Formular 18 ISO 14000 certificarea calitatii mediului - sau echivalent. Informatii privind masurile si standarde de protectia mediului ce se vor aplica in timpul indeplinirii contractului, ISO 9001-Certificarea sistemului calitatii - sau echivalent. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 08:59