Achizitie publica - Inlocuire podet existent pe praul Pietrii
Detaliu pentru invitatia numarul 333939
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333939/20.08.2012
Denumire contract: Inlocuire podet existentpe praul Pietrii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REMETEACod fiscal: 4367655, Adresa: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Telefon: 0266352101, Fax: 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Comuna Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 0266352101, fax: +40 0266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Comuna Remetea, Romania, cod postal: 537250,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire podet existentpe praul Pietrii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuire podet existent pe praulpietri aflat pe DC 64KM 0+152, 02.
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 303 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% respectiv 3.573, 00 LEIPerioada de valabilitate al garantiei de participare trebuie sa fie cel puTin egal cu perioada de valabilitate al ofertei: cel putin 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire: Conf. art.86 din HG nr. 925/2006, art. 431 si 278^1 din OUG nr.34/2006:1.Scrisoare de garantie emisa de o banca sau societate de asigurari (Form. 15) sau orice mijloc de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original2.Virament bancar in contul RO28TREZ3535006XXX001336 al Comunei Remetea, Trezoreria Gheorgheni3. Lichiditati depuse la caseria ComuneiRemetea. Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile. In acest caz, ofertantii au obligatia de a atasa Form. nr. 16) completat. Orice oferta garantata pe o perioada mai scurta va fi respinsa.Garantia de participare se re?ine, daca: a) Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisi oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d) In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva. Garantia de participare aferenta ofertei castigatoare se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, iar cea aferenta ofertelor necastigatoare dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Documentele garantiei de participare se vor atasa in afara coletului de oferta pentru a putea fi verificabile inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, 5% din pretul contractului fara TVA.Se constituiein conf. cu art 89 alin (2) din HG nr. 925/2006. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau in func?ie de valoare de la art 90 alin (1) ?i alin (2). Tot odata se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari(art. 86 alin.2?4 din HG nr.925/2006) sau prin scrisoare de garantie (Fr nr. 17)-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale: contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la care depune suma initiala de minim 0, 5 % din pretul contractului..Aut. contr. va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat si despre destinatia lui. Restituirea garantiei se va face conform art. 92alin.4 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Completare formular specific situatiei personale a ofertantului: Completare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau tert sustinator.2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de: ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii., respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii., respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale luniiIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau tert sustinator.Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3. Evitarea conflictului de interese: Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: membrii comisiei: Bakos Edit, presedinte; Nagy Eniko, membru; Bakos Szabolcs, membru; Laczko;-Albert Elemer ? primar si Roman Balint - secretar . Bugetul autorita?ii contractante este aprobat de catre Consiliul local Remetea compusa dinurmatoarele membrii: Albert Sandor, Asztalos Ladislau, Bakos Jozsef, Balazs Kercso Janos, Ferencz-Csibi Csaba, Gyorgy Mozes Lajos, Laczko-Angi Boldizsar, Laszlo Ilona Geza, Laszlo Janos, Laszlo Zoltan, Mincsor Bela, Pal Emil, Pal Gheorghe, Vass Ladislau, Mastaleriu ElisabetaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau tert sustinator..Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.4.Participarea cu oferta independenta: Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Atentie!Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertentului din certificatul constatator emis de ORC(Lucrari de construc?ii de poduri).Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.De la ofertantul clasat pe locul I, inaintea comunicarii rezultatului se va solicita prezentarea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 714.600, 00 lei.Se solicita ca cifra de afaceri sa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ., 2.Declaratie pe proprie raspundere privind angajamentul ofertantului pentru sustinerea financiara a lucrarii in valoare de 107.190 lei reprezentand 30% din valoarea estimata a contractului pe o perioada de 4 luni. In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara profesionala a ofertantului: Declaratia privind Lista principlaelor lucrari executate in ultimii 5 ani - socotiti de la data stabilita pentru depunerea ofertelor care sa contina maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 357.303, 00 lei. In caz de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici cerinta se va indeplini prin luarea in considerate a resurselor tutror mebrilor grupului., Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitate: Cerinte minime: - Sef santier, inginer cu studii superioare tehnice de lunga durata 1 persoana.- Manager de proiect, inginer cu studii superioare tehnice specializarea CFDP, 1 persoana.Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante , trebuie sa prezinte in copie certificate eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari drum.- Inginer geodezie, 1 persoana- inginer cu studii superioare tehnice de lunga durata specializarea CCIA sau CFDP 1 persoana cu autorizatie CQ sau decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii., Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente.Se solicita ca operatorul economic sa detina in proprietate / inchiriere un nivel minim de utilaje, instalatii, echipamentele tehnice necesare si corespunzatoare tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim avand in vedere specificul activitatii, si anume: - cilindru compactor 1 buc- Automacara intre 12 ? 18 tf 1 buc- excavator 1 buc- instalatie picon 1 buc- pompa de beton 1 buc- Autotransportor beton 1 buc-Basculante intre 16 ? 28 to4 buc.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ., Informatii privind asociatii (daca este cazul), Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul) Cerinta nr.1.Certificarea calitatii lucrarilor.Se solicita prezentarea Certificatului de atestare ISO 9001 sau document echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii in constructii, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru lucrari de constructii de poduri.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr.2.Certificarea protectiei mediului.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al protectiei mediului in cadrul activitatilor desfasurate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantia de buna executie exprimat in luni
15
Descriere: Oferta analizata /Oferta cu perioada de garantie cea mai lunga x punctaj maxim.Ofertele cu perioada de garantie sub 24 luni vor fi respinse ca neconforme, cele cu perioada de garantie intre 2 ani si 5 ani se puncteaza conform celor indicate anterior. Ofertele cu perioada de garantie mai lunga de 5 ani nu se puncteaza suplimentar.Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Durata de executie
15
Descriere: Pn = (durata minima / durata(n)) x1 5 puncte.a)Pentru cea mai scurta durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 15 puncte;b) pentru o alta durata decat cea prevazut la lit. a), se acorda astfel: Durata minima este de 1 luni.Durata maxima este de 4 luni.Nota: Durata mai mare nu se accepta, iar durata mai mica de 1 luni nu se puncteaza suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la SEAP fiind atasata prezentei invitatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 14:02