Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire retea canalizare menajera pe strazile: aleea Liliacului, C.A. Rosetti, Ec.Teodoroiu, Libertatii, Olteniei din mun. Roman, jud Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 351236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Numar invitatie: 351236/26.07.2013
Denumire contract: Inlocuire retea canalizare menajera pe strazile: aleea Liliacului, C.A. Rosetti, Ec.Teodoroiu, Libertatii, Olteniei din mun. Roman, jud Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: +40 233233340-185, Fax: +40 233218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Sediul Companiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire retea canalizare menajera pe strazile: aleea Liliacului, C.A. Rosetti, Ec.Teodoroiu, Libertatii, Olteniei din mun. Roman, jud Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in urmatoarele: -aleea Liliacului ? inlocuire tronsoane conducte canalizare menajera Dn 200mm pe o lungime de 84, 30m-str C.A.Rosetti ? inlocuire tronsoane conducte canalizare menajeraDn 300 si Dn 200 pe o lungime de 13, 30m, respectiv 21, 70m si construirea unui camin nou-str Ec. Teodoroiu ? inlocuire tronson conducta canalizare menajera Dn 300 pe o lungime de 94, 90m, inlocuire racorduri vechi Dn160 in lungime totala de 65m si construirea unui camin nou-str Libertatii ? inlocuire tronson conducta canalizare menajera Dn 200 pe o lungime de 25, 40m-str Olteniei (intre str Ec Teodoroiu si str Primaverii) ? inlocuire tronson conducta canalizare menajera Dn 300 pe o lungime de 90, 70m si inlocuire racorduri vechi Dn160 in lungime totala de 28m-str Olteniei (intre str Gh Doja si str Pacii) ? inlocuire tronsoane conducta canalizare menajera Dn 300 pe o lungime de 274, 90m, inlocuire racorduri vechi Dn160 in lungime totala de 160 m si construirea a 6 camine noi.Valoarea estimata a contractului de lucrari este de 157.310 lei fara TVA. Valoarea prevazuta pentru cheltuieli diverse si neprevazute este 0 lei.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 310 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 3146 lei. Pentru garantia de participaredepusa in euro, se va folosi cursul valutar stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si in numerar la casieria Companiei Judetene ApaServ SA.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006.Formular nr. 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului fara TVAsi se constituie conform art. 90, alin (3), din HG 925/2006, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere Formular nr.4 + Cazier fiscal al operatorului economic+Cazier judiciar al operatorului economic +Cazier judiciar al administratorului/directorului generalDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 180 din OUG34/2006 se vor prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local pentru sediul social/filiale/sucursale/subunitati si pentru sediile secundare/punctele de lucru inregistrate la ONRC (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere Formular nr.4+ Certificat de atestare fiscala+ Certificat de taxe si impozite localeDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 180 din OUG34/2006 se vor prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere Formular nr.54. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere Formular nr.6Declaratia pe proprie raspundere Formular nr.6 , privind neincadrarea in prevederile art 69^1, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Consiliu de Administratie: Presedinte- Ioan Munteanu, Membri ? Sergiu Bumbu, Radu Marian Monda, Leonida Preda, Vasile Dascalescu.Director General: Ionut-Catalin Dughir, Director Financiar: Maria-Elena Gradinaru, Director Tehnic: Ioan Pacala, Director Dezvoltare: Gheorghita Zaharia, Director Comercial: Victor-Petcu Movila. Membrii comisiei de evaluare vor fi nominalizati intr-o erata care se va publica ulterior. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, in sumade157.310 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte doveziModalitatea de indeplinireDeclaratie privind cifra de afaceri Formular nr. 7Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru perioada de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de157.310 lei, Modalitatea de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 157.310 lei, pentru o perioada de45 zile ., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B, Formular 6 si Formular 4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 600 ml retele de canalizare menajera.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: copii dupa parti relevante ale contractului/ contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer