Achizitie publica - INLOCUIRE ROBINETI IN CADRUL SMG ISACCEA (Proiectare+executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 345397
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345397/17.04.2013
Denumire contract: INLOCUIRE ROBINETI IN CADRUL SMG ISACCEA (Proiectare+executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INLOCUIRE ROBINETI IN CADRUL SMG ISACCEA (Proiectare+executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INLOCUIRE ROBINETI IN CADRUL SMG ISACCEA (Proiectare+executie)-valoare estimata proiectare- 32550 lei;
-valoare estimata executie-432450 lei.
II.1.6) CPV: 45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 465, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: G =9300 lei;
-pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul BNR leu/euro valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 70 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 4244, 99lei);
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1)din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt RUSU IOAN Director General, MARES GABRIELA ELENA Sef Serviciu, LATA ILIE Director General Adj., STEFANESCU IOAN Director Departament , TATARU ION Director Departament , COSMA EMIL FLORIN, Director Departament , LUPEAN MARIUS VASILE Director Directie, IDU OLGA Director Directie, MARIN DUMITRU Director Directie, MEDESAN VASILE Director Directie, BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie, PINZAR ADELA Sef Serviciu, FILIPAS LAURA Sef Birou, HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist, ION ANDI MARIAN Inginer, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SZABO ALEXANDRA Consilier Juridic, SIMESCU VIORICA Tehnician, PETRARIU IOAN Sef Serviciu, MARINESCU MARIA LUCIA Sef Serviciu, BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, GOAGE MIHAI Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, COMSA ADRIAN Director Directie, BACILA LUCIAN CLAUDIU Sef Serviciu, VASILE SUCIU Inginer, MARIUS IUGA Sef Serviciu, CORNEL NAGY subinginer) - Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente, original/copie legalizata/copie conform cu original ); -documentele in original/copie legalizata/ se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)- Autorizatii tehnice: - Se va prezenta atestat tip B si autorizatiile tip PCTRI, ETC emise de ANRE, ptr. pers. juridica. conform Legii 123/2012 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Scrisoarea de bonitate care sa cuprinda cel pu?in informatii de interes general : situatia conturilor, forma de organizare, obiectul de activitate, situatia creditelor daca este cazul cat si date referitoare la performantele financiare, -declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, se va prezenta cifra de afaceri de minim 465000 lei; (Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata cel putin egala cu valoarea estimata a contractului)-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR;
- In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sus?inuta ? in vederea indeplinirii contractului ? ?i de alta persoana . In cazul in care ofertantul i?i demonstreaza situa?ia economicaa-financiara invocand ?i sus?inerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sus?inerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180 ?i 181 lit.a c^1 ?i d si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata, -ULTIMUL bilant contabilvizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011 daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, - Conditii de mediu (Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere cu informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, conform art.188 alin.3 lit e din OUG 34/2006 modificata), - Informatii privind subcontractantii, - Se solicita prezentarea unei liste cu personalul implicat in executia lucrarii, . Pentru personalul implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm. Persoana care asigura sus?inerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180 ?i 181 lit.a c^1 ?i d si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala, - Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Se solicita prezentarea listei de utilaje aflate in dotare proprie /inchiriere sau orice alta forma de detinere conform Formular 12H. . Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala, -Se solicita prezentarea autoriza?iei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B pentru personalul implicat in derularea contractului. S-a solicitat prezentarea in mod obligatoriu a autoriza?ilor B pentru personalul care va realiza ?i verifica lucrariile de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei ?i al cartografiei pe teritoriul Romaniei, solicitare conform Ordin 107/2010 al MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA, - o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Formular 12F, -- Experienta similara minima solicitata cel putin egala cu½ din valoarea estimata, ofertantul va face dovada ca a executat lucrari in valoare de minim 232500lei. (se va prezenta cel putin un contract/parti relevante contract/proces verbal receptie/alte documente doveditoare prin care sa se confirme executarea de servicii de proiectare si lucrari similare in valoare de cel putin 232500 lei - cuantumul minim pentru serviciile similare de proiectare este de 16.275 lei iar cuantumul minim pentru lucrari similare este de 216.225 lei. Pentru indeplinirea cerintei se poate/pot prezenta document(e) care sa contina servicii proiectare si executia de lucrari si/sau documente distincte pentru serviciile proiectare si pentru executia de lucrari, -pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent, certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 11:56