Achizitie publica - Inlocuire sistem de incalzire pe sobe cu montare instalatii termice interioare la Scoala 2 Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 306115
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIU
Cod de identificare fiscala: 14392273
Adresa: ALEEA CALARETILOR NR.33 SIBIU, Sibiu
Telefon: 0269212645
Fax: 0269212645
Denumire invitatie: Inlocuire sistem de incalzire pe sobe cu montare instalatii termice interioare la Scoala 2 Sibiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LaScoala cu clasele I-VIII nr. 2 se vor executa instalatiile termice interioare, proiectare cu executie ainstalatiei de distributie a gazului metanprecum si expertiza tehnica a imobilului
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.07.2011 14:54
Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu str.S. Brukenthal nr.2 camera 311
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu str.S. Brukenthal nr.2 camera 311
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 120, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, -Certificat de inregistrare si certificat constatator-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil din 31.12.2010-Declararea principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Declaratie privind partea din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti-Standarde de calitate ISO 9001, standarde de protectia mediului ISO 14001, standarde de securitate in munca si protectie sociala OHSAS 18001.
din SEAPgarantie de participare 2400 lei