Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire sistem de incalzire pe sobe cu montare instalatii termice interioare la Scoala 2 Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 306115
Autoritate contractanta
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIU
Cod de identificare fiscala: 14392273
Adresa: ALEEA CALARETILOR NR.33 SIBIU, Sibiu
Telefon: 0269212645
Fax: 0269212645
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Inlocuire sistem de incalzire pe sobe cu montare instalatii termice interioare la Scoala 2 Sibiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LaScoala cu clasele I-VIII nr. 2 se vor executa instalatiile termice interioare, proiectare cu executie ainstalatiei de distributie a gazului metanprecum si expertiza tehnica a imobilului
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.07.2011 14:54
Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu str.S. Brukenthal nr.2 camera 311
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu str.S. Brukenthal nr.2 camera 311
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 120, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, -Certificat de inregistrare si certificat constatator-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil din 31.12.2010-Declararea principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Declaratie privind partea din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti-Standarde de calitate ISO 9001, standarde de protectia mediului ISO 14001, standarde de securitate in munca si protectie sociala OHSAS 18001.
din SEAPgarantie de participare 2400 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer