Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - «Inlocuire sistem de incalzire pe sobe cu sistem de incalzire centrala la Scoala I.L. Caragiale»


Detaliu pentru invitatia numarul 335606
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIU
Numar invitatie: 335606/18.09.2012
Denumire contract: «Inlocuire sistem de incalzire pe sobe cu sistem de incalzire centrala la ScoalaI.L. Caragiale»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIUCod fiscal: 14392273, Adresa: ALEEA CALARETILOR NR.33 SIBIU, Sibiu, Telefon: 0269212645, Fax: 0269212645
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Turnului nr. 4, Localitatea: Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269210432, fax: +40 269212645, persoana de contact: Mircea Dragoman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Turnului nr. 4, Localitatea: Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269210432, fax: +40 269212645
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: «Inlocuire sistem de incalzire pe sobe cu sistem de incalzire centrala la ScoalaI.L. Caragiale»
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile au ca scop inlocuirea instalatiei termice din unitatea de invatamant.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantum: 2.400 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original)- ordin de plata in contul: RO44TREZ5765006XXX000220-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original)- In cazul in care, ofertantii constituie garantia de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.- Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garania de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III)- In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90 alin.(1)-(3) sau in functie de valoare de la art.90 alin.(1) si alin.(2) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Totodata sevor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie. In acest caz, garantia de buna executie va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situat. prev la art.180 si art.181 din OUG34/2006. Se vor completa: Formularul 1 si Formularul 2.- Decl pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Primar, Primaria Municipiului Sibiu-Klaus Werner Iohannis- Director, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat (SPAUIPS )-Simona Pop- Dir. adjunct, SPAUIPS-Heddi Schiau- Insp. specialitate, SPAUIPS-Viorica Chisalita- Insp. specialitate, SPAUIPS-Mircea Dragoman- Cons. juridic, SPAUIPS-Aurora Sararu- Sef birou contabilitate, -Mioara Puscas- Referent, -Daniela Vestemean- Cons locali: Birk Ecaterina, Bokor Corina, Brunchea Mariana Gabriela, Fazakas Ekaterina Annemarie, Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana , Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold, Iagaru Romulus, Leopold Gerhard Csongor , Lerner Helmut, Marinca Floarea Dragos Mihai, Mathes Helmut Karl, Mezel Paul Constantin, Nartea Monica, Pavel Anita, Pinter Zeno Karl, Popa Virgil, Sava Livia, Stroie Ioan, Tamaian Ioan, Voinea Carmen.- Certif de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor prezenta: a. Certif eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.b. Certif eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certif se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certif constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011Se va prezenta bilantul aferent anului 2011, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Inf privind experienta similara in ultimii 5 anib. Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.- Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie deminim 161.290 lei (fara TVA).- Se vor prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor reprezentand xperienta similara din care sa reiese urmatoarele: nr. contract, parti, obiectul, durata, valoarea, semnaturile partilor.- Se vor prezenta, inclusiv, Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, aferente contractelor reprezentand experienta similara.Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 5 ani echivalenta leu/euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor (model propriu).Recomandarea/Recomandarile se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/ recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Resurse tehnice: Decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declarati pentru personal: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Resurse umane- Personal cheie minim solicitat : PozitieNumar minim- Responsabil Tehnic cu Executia1- Responsabil C.Q1Personal tehnic de specialitate conform cerintelor pe obiecte din documentatie tehnica- Inginer instalator1- Instalatori instalatii pentru constructii4- Responsabil P.S.I.si PM1- Zugrav1Se va prezenta Anexa la formularul 8C(declaratie) care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile)pentru personalul cheie, ? - In cazul in care persoanele nominalizate ca personal cheie sunt angajate in cadrul societatii ofertante se va prezenta: - copii dupa diplome de absolvire, certificate de atestare, autorizatii, etc.- o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca personele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante; Declaratia va fi insotita de un extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor, care sa cuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate;? In cazul in care persoanele nominalizate ca personal cheie sunt persoane fizice neangajate in cadrul societatii ofertante, pentru acestia se va prezenta: - copii dupa diplome de absolvire, certificate de atestare, autorizatii, etc.-copii dupa contractele de colaborare / angajamente de participare / declaratii de disponibilitate., ? In cazul in care peroanele nominalizate ca personal cheie sunt din partea unei/unor persoane juridice, alta/altele decat ofertantul, aceste persoane juridice pot avea calitatea doar de asociat / subcontractant / tert sustinator, pentru care veti prezenta: - copii dupa diplome de absolvire, certificate de atestare, autorizatii, etc., ale persoanelor nominalizate;
- toate documentele solicitate prin prezenta Fisa de date, specific pentru asociati / subcontractanti / tert sustinator, dupa caz.(Nota*): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) se va prezenta inclusiv decizia interna de numire in aceasta calitate.Totodata se va completa si Formularul 13B, Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Informatii privind subcontractantiiSe va completa formularul cu subcontractantii si specializarea acestora. Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: - Informatii privind subcontractantii- datele de identificare;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Informatii privind asociatiiAsociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate lacap. III.2.) ? CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul deasociatii. Totodata, se va prezentacontractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocierii precum sidetalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia. ISO 9001:2008 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor in domeniul constructiilor, valabil la data deschiderii ofertelor.ISO 14001:2005 sau echivalent care sa ateste respectarea protectiei mediului, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer