Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INLOCUIRE TAMPLARIE CLADIREA "A" GRUP SCOLAR INDUSTRIAL SEBES


Detaliu pentru invitatia numarul 331985
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Grup Scolar Industrial Sebes
Numar invitatie: 331985/19.07.2012
Denumire contract: INLOCUIRE TAMPLARIE CLADIREA "A" GRUP SCOLAR INDUSTRIAL SEBES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGrup Scolar Industrial SebesCod fiscal: 7796350, Adresa: Str. Dorin Pavel nr.2, Sebes, Telefon: 0258731010, Fax: 0258731010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dorin Pavel nr.2, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731010, fax: +40 258731010, persoana de contact: Gabriel Decean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dorin Pavel nr.2, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731010, fax: +40 258731010, persoana de contact: Gabriel Decean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INLOCUIRE TAMPLARIE CLADIREA "A" GRUP SCOLAR INDUSTRIAL SEBES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuire tamplarie ferestre corp "A" de cladire si reparatiile tencuielilor afectate de desfacerea tamplariei existente la Grupul Scolar Industrial Sebes.
II.1.6) CPV: 45421132-8 - Instalare de ferestre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3085 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se va constitui prin una din modalitatile: - virament bancar in contul Grup Scolar Industrial Sebes RO22TREZ0055006XXX001098 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Grup Scolar Ind. Sebes: 7796350.- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu Legea 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadr. Intrepr. in categ. IMM?. Grupul Scolar Ind. Sebes are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din situatiile: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;c) C.N.S.C. respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata cf. art. 278^1 alin.(1)lit.a) din OUG, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1542, 80 lei.Garantia de participare se returneaza in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3 din HG 925/2006.Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data incheierii procesului verbal de receptie finala a investitiei ce face obiectul contractului mai sus mentionat. Garantia de buna executie se restituie conform art. 92 alin. (4) ? din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului in contul astfel deschis, Grupul Scolar Ind. Sebes va considera contractul ca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in art.180 (pt. ofertant/asociat)-F12.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 (pt. ofertant/asociat)?F23.Certificat constatator taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului 2A din sectiunea VIII?Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat sau subcontractant.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Director ? Decean Gabriel;Director Adj.? Filip Ana;Director Adj.? Oprita Ionut;Administrator Financiar Sef ? Berghezan Marioara;Secretar Sef ? Tiurean Elisabeta;6.Certificat de participare cu oferta independenta?F23. Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespodent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) Prezentarea Formularul 4L ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, raportati la data limita de depunere a ofertei + Anexa 1 la Formularul nr. 4S completat in numele ofertantului si trebuie sa fie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document care sa confirme executarea de lucrari similare., B) EXPERIENTA SIMILARA - Formularul 5E ? ?Declaratie privind lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani pentru cerinta experienta similara?.- Formularul 5L ? Experienta similara? din Sect. VIII ? Formulare, a documentatiei de atribuire.NOTA: Daca ofertantul depune oferta: a. individuala atunci experienta similara va fi indeplinita de ofertant.b. comuna(in asociere), atunci experienta similara va fi indeplinita prin cumul de asociere.c. individuala si are sustinator pe experienta similara atunci experienta similara va fi indeplinita ori de ofertant, ori de sustinator.d. comuna(in asociere) si are sustinator pe experienta similara, atunci experienta similara va fi indeplinita ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator.e. individuala si are si subcontractant, atunci experienta similara va fi indeplinita numai de ofertant.f. comuna(in asociere) si are si subcontractant atunci experienta va fi indeplinita numai de asociere prin cumul., C) Dotare cu personal.Formularului 6 ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani? si Anexa 1 la Formularul 6 ?Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului?, din Sectiunea VIII ? Formulare, a documentatiei de atribuire., D) Informatii privind echipamentele tehnice., E) Informatii privind subcontractarea, dupa caz.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata la prezentul anunt sau poate fi obtinuta de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer