Achizitie publica - ?Inlocuire tamplarie existenta cu tamplarie PVC cu geam termopan la Scoala cu clasele I-VIII ?Radu Selejan?, Gradinita nr.42 si Gradinita nr.43 din mun. Sibiu.
Detaliu pentru invitatia numarul 329788
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329788/19.06.2012
Denumire contract: ?Inlocuire tamplarie existenta cu tamplarie PVC cu geam termopan la Scoala cu clasele I-VIII ?Radu Selejan?, Gradinita nr.42 si Gradinita nr.43 din mun. Sibiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIUCod fiscal: 14392273, Adresa: ALEEA CALARETILOR NR.33 SIBIU, Sibiu, Telefon: 0269212645, Fax: 0269212645
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Turnului nr. 4 SIBIU, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269210432, fax: +40 269212645, persoana de contact: Viorica Chisalita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Turnului nr. 4 SIBIU, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269210432, fax: +40269212645
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Inlocuire tamplarie existenta cu tamplarie PVC cu geam termopan la Scoala cu clasele I-VIII ?Radu Selejan?, Gradinita nr.42 si Gradinita nr.43 din mun. Sibiu.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile au ca scop inlocuirea tamplariei degradate din lemn cu tamplarie PVC cu geam termopan.
II.1.6) CPV: 45421150-0 - Lucrari de instalare de tamplarie nemetalica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1.500 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original)ordin de plata in contul: RO44TREZ5765006XXX000220-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original)In cazul in care, ofertantii constituie garantia de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III)In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M
Garantie de buna executie
Da10 % din valoarea contractului, fara TVA.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareI.M.M-urile beneficiaza de reducerea cu 50 %
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situat. prev la art.180 si art.181 din OUG34/2006- Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situa?iile prevazute la art.69^1 din OUG34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat-Simona Pop- Director adjunct, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat-Heddi Schiau- Certificat de participare cu oferta independenta, cf Ordinului ANRMAP nr.314/2010- Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general.- Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local. - in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Pt pers juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de ORC in copie certificata pentru conformitate cu originalul -sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.pt pers fizice: autorizatie de functionare/altele echiv pt a dovedi apartenenta la categoria profes impusa de indeplinirea contractului.Pers juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare(certif, caziere judiciare, alte documente echiv)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget ? in copie certif pt conf cu orig insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experinta similara in ultimii 5 aniLista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.- Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 18.514 (euro exclusiv TVA), sau de minim 80.645 lei (fara TVA).- Se vor prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor reprezentand experienta similara din care sa reiese urmatoarele: nr. contract, parti, obiectul, durata, valoarea, semnaturile partilor.- Se vor prezenta, inclusiv, Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, aferente contractelor reprezentand experienta similara.Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor (model propriu).Recomandarea/Recomandarile se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcurs, Resurse tehnice: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratii pentru personal: Resurse umane ? personal cheiePozitie Numar minimResponsabil Tehnic cu Executia 1Responsabil C.Q 1Personal tehnic- tamplar PVC4Responsabil P.S.I.si PM1Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile)inclusiv personalul cheie. Pentru personalul cheie ofertantul va prezenta, in plus: -copii dupa diplomele de absolvire, certificate o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca personele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante; Copii dupa contractele de colaborare/ angajamente / declaratii de disponibilitate, pentru resursele umane ce vor fi angajate in indeplinirea contractului, in cazul in care persoanele nominalizate sunt colaboratori ai societatii, Cerinte pentru sustinatori: Sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul) poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte: - Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art.180 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006, Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)Ofertantul va prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca exista). Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul., Informatii privind subcontractantii: Informatii privind subcontractantii- datele de identificare;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Informatii privind asociatiiAsociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate lacap. III.2.) ? CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul deasociatii. Totodata, se va prezentacontractul/conventia de asociere. ISO 9001:2001 sau echivalentISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 10:32