Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuire tamplarie existenta cu tamplarie PVC la obiectivul Scoala minori


Detaliu pentru invitatia numarul 330440
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE REEDUCARE GAESTI
Numar invitatie: 330440/25.06.2012
Denumire contract: Inlocuire tamplarie existenta cu tamplarie PVC la obiectivul Scoala minori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE REEDUCARE GAESTICod fiscal: 24125133, Adresa: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti, Telefon: 0245710254, Fax: 0245710254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 245710254, fax: +40 245710254, persoana de contact: LUMINITA MIHALACHE-e-mail [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 245710254, fax: +40 245710254, persoana de contact: LUMINITA MIHALACHE-e-mail [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuire tamplarie existenta cu tamplarie PVC la obiectivul Scoala minori
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuire tamplarie existenta cu tamplarie PVC la obiectivul Scoala minori, pe o suprafata totala de 390.2 mp.
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare- 1259 lei;Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de constituire: conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE.In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1% din garantia departicipare, in conformitate cu art. 2781 alineat (1) litera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: -conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide la Trezoreria Statului conform art.90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4-"declaratie privind eligibilitatea" din Sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original;2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 5-"declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006" din sectiunea FORMULARE. Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.3. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale. Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau in copie legalizata.4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular 6-"declaratie privind calitatea de participant la procedura" din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Formular 7 -"certificatde participare la licitatie cu oferta independenta"din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.6. Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 8 -"declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006" din sectiunea FORMULARE. Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Gheorghe Anghel;
-Georgeta Ion;
-Iuliana Bobeica;
-Catalina Serban;
-Maria Florea;
-Luminita Mihalache;
-Marian Nedea;
-Constantin Dionisie;
-Sorin Popa.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , in original/copie legalizata. 1.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va fi valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul constatator trebuie sa contina ca domeniu de activitate toate: codurile CAEN-4332- Lucrari de tamplarie si dulgherie4334- Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuriPersoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana - traducere legalizata.Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Cerinta minima obligatorie: Cifra medie de afaceri pentru perioada solicitatasa fie in valoare de cel putin 85418 lei fara TVA. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE., Ofertantii/Fiecare membru al asocierii / sustinatorul financiar vor prezenta documente care sa prezinte imaginea fidela a situatiei economico-financiare a ofefrtantului si anume prezentarea Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani, inregistrate conform legii la organele competente.a ofertantului si anume prezentarea Bilanturi contabile si rapoartele
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Se va prezenta cel putin un contract sau cel mult doua contracte dus/duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani , cu obiect/obiecte similare lucrarilor ce facobiectul contractului, in valoare de cel putin 42709 lei fara tva;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Se vor anexa copii lizibile ?conform cu originalul? dupa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc., Lista cu persoanele responsabile pentru executia lucrarilor si cu personalulimplicat in realizarea contractului.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurariide catre ofertant : - a minim un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor dincaietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fieexecutata-a minim un responsabil CQ care se numeste prin dispozitia interna a operatorului economic.Pentru resposabilul tehnic cu executia , ofertantii vor prezenta : CV , autorizatie RTE , in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor si contracte de prestari servicii daca nu sunt angajatii firmei/angajament .Pentru responsabil CQ , ofertantii vor prezenta : CV, decizia numirii de catre directorul societatii in functia mentionata si contracte de prestariservicii cu ofertantul , daca nu sunt angajatii firmei/ angajament., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare contractului ., Informatii privind subcontractantii.Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, si partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata., Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale, operatorul economic va prezenta o lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Rspectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al mediului. Ofertantul vaprezenta certificat SR-EN-ISO 14001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare., Certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii civile. Ofertantul va prezenta certificat SR-EN-ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP; sediul autoritatii contractante-Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 245710254, fax: +40 245710254, persoana de contact: LUMINITA MIHALACHE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer