Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INLOCUIRE TAMPLARIE EXIXTENTE DIN LEMN CU TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN


Detaliu pentru invitatia numarul 335106
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BLAJ
Numar invitatie: 335106/10.09.2012
Denumire contract: INLOCUIRE TAMPLARIE EXIXTENTEDIN LEMN CU TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BLAJCod fiscal: 4934679, Adresa: BLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj, Telefon: 0258712942, Fax: 0258712942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul unitatiiBLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 258712942, fax: +40 258712942,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul unitatii-Raportul de gardaBLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 258712942, fax: +40 258712942, Raportul de garda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INLOCUIRE TAMPLARIE EXIXTENTEDIN LEMN CU TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INLOCUIRE TAMPLARIE EXIXTENTEDIN LEMN CU TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN-conform caietului de sarcini atasat fisier
II.1.6) CPV: 45421132-8 - Instalare de ferestre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea fara TVA Garantia de participare in cuantm de 4000 lei se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor Perioada de valabilitate a garantiei de participare si care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; - a unei sume in numerar la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Cu OP in - contul RO12TREZ0035006XXX000917 deschis la Trezoreria Municipiului Blaj Se restituie in 3 zile de la semnarea contractului in baza cererii inaintate de ofertant autoritatii contractante. Conditii de retinere a garantiei de participare: - cand ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate - cand ofertantul nu semneaza contractul de furnizare in termenul solicitat de aut. contractanta, cand ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului, cand ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006, in aceasta situatia se retine partial suma retinuta fiind calculata conform Art. 278/1 alin.1 lit.a) din OUG 34/2006. Ofertantii au obligatia de a face dovada constituirii garantie de participare prin atasarea documentului in SEAP precum si prin transmiterea acestuia in original la sediul Autoritatii contractante pana cel tarziu data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului Garantia de buna executie se constituie si prin scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular A , sectiunea Formulare si ModeleDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune, de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii -Cerinta obligatorie: prezentare formular B , sectiunea Formulare si ModeleDeclaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) si mentionati persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69^ 1 din OUG 34/2006Manager-dr.Nemeti MihaiDirector Financiar-contabil ?Ec.Suciu IacobSing -Canciu AlexandruCompletarea formularCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea formular` Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Copie conforma cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Formular cu subcontractantii si specializarea acestora. ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer