Achizitie publica - ?INLOCUIRE TAMPLARIE EXTERIOARA SCOALA CU CLASELE I -VIII, NR: 1, MUNICIPIUL ONESTI?
Detaliu pentru invitatia numarul 322090
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322090/16.03.2012
Denumire contract: ?INLOCUIRE TAMPLARIE EXTERIOARA SCOALA CU CLASELE I -VIII, NR: 1, MUNICIPIUL ONESTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INLOCUIRE TAMPLARIE EXTERIOARA SCOALA CU CLASELE I -VIII, NR: 1, MUNICIPIUL ONESTI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa inlocuiasca tamplaria exterioara la Scoala nr.1, in vederea asigurarii unor conditii optime pentru desfasurarea activitatilor scolare, conform caiet de sarcini nr. 816/02.02.2012.
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 454.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul -3609 lei.2. Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE.In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1% din garantia de participare, in conformitate cu art. 278¹ alineat (1) litera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 %din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide la Trezoreria Statului conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4-"declaratie privind eligibilitatea"din Sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original;2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vorprezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 5-"declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006" din sectiunea FORMULARE. Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.3. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau in copie legalizata.4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular 6-"declaratie privind calitatea de participant la procedura" din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Formular 7-"certificatde participare la licitatie cu oferta independenta"din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.6. Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 8 -"declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G. 34/2006"din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? ing. Emil Lemnaru, ? cons. jur. Daniel Spanu, ? ec. Neculai Gabureanu, ? ing. Mihaela Magureanu, ? ing. Camelia Paval, ? cons. Elena Leustean, ? ing. Mancas Alice, ? ing. Boras Mariana, ? cons. jur. Luca Alice, ? cons. jur. Anghel Irina , ? ec. Buzduga Floarea.? cons.Hulubei Cristian? Membri de rezerva? ing. Pietraru Mariana, ? ec. Ciurea Georgeta.? cons. jur. Dima Maricica? ing. Mihaela Magureanu? ing. Costin Marie ChristineNota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , in original/copie legalizata. 1.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va fi valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul constatator trebuie sa contina ca domeniu de activitate toate: codurile CAEN- 4331 -Lucrari de ipsoserie4332- Lucrari de tamplarie si dulgherie4334- Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuriPersoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana - traducere legalizata.Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cerinta minima obligatorie: Cifra medie de afaceri pentru perioadasolicitata sa fie in valoare de cel putin 360000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE., Cerinta nr. 2Ofertantii/Fiecare membru al asocierii / sustinatorul financiar vor prezenta documente care sa reflecte imaginea fidela a situatiei economico-financiare a ofertantului si anume prezentarea Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani, inregistrate conform legii la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale, operatorul economic va prezenta olista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Experienta similaraSe va prezentacel putin un contract sau cel mult doua contracte dus/duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani , cu obiect/obiecte similare lucrarilor ce fac obiectul contractului (lucrari de reparatii), in valoare de cel putin 90 000 lei fara tva;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sauBCE., Cerinta nr.3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune, efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Se vor anexa copii lizibile ?conform cu originalul? dupa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc., Cerinta nr. 4Lista cu persoanele responsabile pentru executia lucrarilor si cu personalul implicat in realizarea contractului.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant : - a minim unresponsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcinicare sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata-a minim un responsabil CQ care se numeste prin dispozitia interna a operatorului economic.Pentru resposabilul tehnic cu executia , ofertantii vor prezenta : CV , autorizatieRTE , in termen de valabilitate la data depuneriiofertelorsicontracte de prestari servicii daca nu sunt angajatii firmei/angajament .Pentru responsabil CQ , ofertantii vor prezenta : CV, decizia numirii de catre directorul societatiiin functia mentionata si contractede prestari servicii cu ofertantul , daca nu sunt angajatii firmei/ angajament., Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare contractului ., Cerinta nr.6Informatiiprivind subcontractantii.Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata. Cerinta nr. 1Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al mediului. Ofertantul va prezenta certificat SR-EN-ISO 14001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare., Cerinta nr.2Certificareasistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii civile. Ofertantul va prezenta certificat SR-EN-ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din cadrul invitatiei de participare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 08:14