Achizitie publica - INLOCUIRE TAMPLARIE INTERIOARA ?USI DIN LEMN CU USI DIN PVC
Detaliu pentru invitatia numarul 336092
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336092/26.09.2012
Denumire contract: INLOCUIRE TAMPLARIE INTERIOARA ?USI DIN LEMN CU USI DIN PVC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA SPECIALA DEJCod fiscal: 4426387, Adresa: DEJ, Dej, Telefon: 0264-215353, Fax: 0264-215353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DEJ, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264215353, fax: +40 264215353, persoana de contact: LUCRETIA TERPEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Speciala Dej, Sediul principal Dej, str.Miron Costin, Nr. 12, Jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INLOCUIRE TAMPLARIE INTERIOARA ?USI DIN LEMN CU USI DIN PVC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INLOCUIRE TAMPLARIE INTERIOARA ?USI DIN LEMN CU USI DIN PVCLucrarea consta in inlocuire: ? Demontare tamplarie usi din lemn ? existente;? Inlocuirea usilor demontate cu usi din tamplarie PVC, profil pentacameral 100% ecologic;? Reparatii aferente(incarcare cu tencuiala-glet, aplicare coltar, finisare cu un chenar de vopsea lavabila).
II.1.6) CPV: 45421131-1 - Instalare de usi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cf. cu art. 86 din HG 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf. art. 87 din HG 925/2006. Constituirea garantiei de participare se va face prin depunerea acesteia in contul autoritatii contractante: RO82TREZ2175006XXX000066, deschis la Trezoreriei Dej, CUI 4426387. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de 806.45 RON, iar pentru IMM-uri 1/2 din cuantum.Conform art.278^1 Al.(1) lit.a) din OUG34/2006 Scoala Speciala Dej va retine din garantia de participare suma de 403.22 lei in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.A se vedea valorile mentionate laart 278/1 alin (1) din OUG 34/2006 Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art.90din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI)Documentedoveditoarepentruneincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formularului 12 Adin capitolul de formulare ? declaratie pe propria raspundere- original.II)Documentedoveditoarepentruneincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20061) prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si.a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se depun documentele in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"2)Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se depun documentele in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".III) Se vor solicita: - prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, conform ordinului nr. 314/2010- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatua sau pentru procedura de atribuire)din cadrul autoritatii contractante sunt: Rus Ana, Terpea Lucretia, Rata Gabriela, Chirila Roxana, Pop Dorina.Nota: Certificate constatatoare mai sus mentionate vor fi emise, in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului finantelor publicenr. 752/2006 si ale Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2052/2006.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi acceptate daca se incadreaza in art. 9 din ORDINUL 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respewctarii cerintelor mentionate: Cerinta obligatorie: Certificatul constatator conform prevederilor art 691 din OUG nr 34/2006, prezentarea acestuia la data depunerii ofertei.Cerinta obligatorie: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ??.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Se solicita prezentareaFormularului 12C din capitolul formulare ? declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita prezentarea Formularului 2A din capitolul formulare ? scrisoare de inaintare a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita: ? Bilantul contabilpe ultimii 3 (trei) ani financiari (2009, 2010, 2011).? Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)? Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) a contractantului sa fie de cel putin150.000 lei.Echivalarea leu/euro se va face la cursulBNR conform mediei pentru cursul mediu anual din 2009, 2010 si 2011 in cuantum de 4, 339 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita: - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
- Experienta similara: Ofertantul va prezenta copii relevante din contracte alecaror obiecte au fost executarea unor lucrari similare in ultimii 5 ani, insotite de recomandarea privind indeplinirea clauzelor contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine personal calificat pentru executarea acestor tipuri de lucrari. ? Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru oferta cu cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim alocat;b) pentru ofertele cu preturi mai mari decat cele prevazute la lit. a), punctajul scade
Termen de garantie
80
Descriere: Pentru durata de viata a tamplariei (15%): a) pentru oferta cu ceamai mareduratade viata pentru tamplarie se acorda punctajul maxim alocat;b) pentru ofertele cu durata de viata mai mica decat cel prevazuta la lit. a), punctajul scade aplicand corespunzator algoritmul de calcul. Pentru feronerie(25%): a) pentru oferta cu celmai maretermende garantie pentru feronerie se acorda punctajul maxim alocat;b) pentru ofertele cu termen de garantie mai mic decat cel prevazuta la lit. a), punctajul scade aplicand corespunzator algoritmul de calcul.
valoarea coeficientului de transfer termic
20
Descriere: Punctajul pentru factorul , ,valoarea coeficientului de transfer termic? se acorda astfel: a) pentru oferta cu cel mai mic coeficient de transfer termic de 1, 1W/mpKse acorda punctajul maxim alocat;b) pentru ofertele cu un coeficient de transfer termic mai mari decat cel prevazute la lit. a), punctajul scade aplicand corespunzator algoritmului de calcul. c) pentru un coeficient mai mic de 1, 1W/mpK nu se acorda punctajsuplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va obtine de la sediul autoritatii contractante sau SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 08:51