Achizitie publica - inlocuire tamplarie metalica geam simplu cutamplarie si geam termoizolant in zona libera si zona libera (perete tip cortina)
Detaliu pentru invitatia numarul 336234
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336234/27.09.2012
Denumire contract: inlocuire tamplarie metalica geam simplu cutamplariesi geam termoizolantin zona libera si zona libera (perete tip cortina)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" SuceavaCod fiscal: RO 713454, Adresa: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Salcea, Telefon: 0230529962, Fax: 0230529999
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Aeroportului nr. 1, oras Salcea, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529962, fax: +40 230529999, persoana de contact: Cristian Cocuz - Compartimentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul R.A. Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava, strada Aeroportului nr. 1, oras Salcea, judetul Suceava, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: inlocuire tamplarie metalica geam simplu cutamplariesi geam termoizolantin zona libera si zona libera (perete tip cortina)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: inlocuire tamplarie metalica geam simplu cu tamplarie si geam termoizolant in zona libera (perete tip cortina)
II.1.6) CPV: 45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 133 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 8342 lei. Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular F3) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv de 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul, cont IBAN RO89BTRL03401202T10264XX deschis la Banca Transilvania, Sucursala Suceava, cod fiscal RO 713454; - a unei sume de bani in numerar. In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4171 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Fiind un contract cu executare dintr-o data, garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original (Formular F4) care va deveni anexa la contract. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitasi necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind eligibilitatea: Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Formular F6 - Anexa 7.2.2.12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formular F7-Anexa 7.2.2.12B.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c) si d).3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.NOTA privind punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular F9 -Anexa 7.2.2.12C.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Formular F 8 - Anexa 7.2.2.12D.NOTA: Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt prezentate la punctul VI.3 ? Alte informatii.7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta: Operatorul economic trebuie sa completeze Formular 10?Anexa 7.2.2.12I. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, oricum inaintea transmiterii comunicarii, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2.Persoane juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelorOfertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Formular nr. F14.1 prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent sau a unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere si vor fi prezentate in traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Personal Lista cu nominalizarea personalului tehnic de specialitate desemnat pentru a indeplinii contractul de achizitie publica, inclusiv pregatirea acestora, 2. Experienta similaraLista principalelor lucrarii executate in ultimii 5 ani.Operatorul economic si dupa caz liderul si asociatii, vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani impliniti la data depunerii ofertei, continand cel putin un obiect similar, valori, perioade, beneficiari., Utilaje/Dotari3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, Subcontractanti, Informatii privind asocierea.Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentruindeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige sisa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator innume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent, certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de protectia mediului conform conditiilor din standardul ISO 14001 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate descarca de pe pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 12:49