Achizitie publica - INLOCUIRE TRANSFORMATOR T4 IN STATIA FILARET
Detaliu pentru invitatia numarul 343274
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343274/28.02.2013
Denumire contract: INLOCUIRE TRANSFORMATOR T4 IN STATIA FILARET
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 372115081, fax: +40 372871911, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII - Violeta PESTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 372115081, fax: +40 372871911, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII - Violeta PESTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INLOCUIRE TRANSFORMATOR T4 IN STATIA FILARET
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru amplificarea puterii instalate a statiei de transformare 110/20 kV Filaret.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este 235.912, 00 lei (fara T.V.A.) siValoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute, conf.art.29 alin (21) din OUG 34/2006 (actualizat la zi) este 12.350, 00 lei (fara T.V.A.), astfel cum au fost acestea definite de catre proiectant in Devizul General de lucrari.
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 262 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia Participare: 3.500 RON/1.750 RON pt I.M.M. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-in original;O.P. sau fila CEC, cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, in contul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN, Suc.Romania. Daca este cazul, pentru incadrarea in categoria IMM se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere, completata cu datele de la 31.12.2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. a).Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a), b) si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b).Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru garantiile de participare in euro, se va face la cursul BNR din data 14.02.2013 1 euro = 4, 3844 lei;
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% (5% pt IMM) din valoarea contractului, fara TVA.2.Perioada pt care se constituie garantia este de 24 luni.3.Modul de constituire a garantiei: a) prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in max. 15 zile de la semnarea contractului a 0, 5% din valoarea contractului subsecvent, intr-un cont de garantie bancara de buna executie, urmand ca pe parcursul indeplinirii contractului, Autoritatea Contractanta sa alimenteze acest cont pana la cuantumul stabilit. Avand in vedere ca Autoritatea Contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractelor se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 ref. la achitarea in conturile benef. deschise la Trezoreria de Stat. b)Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devina anexa la contract, cu respectarea HGR925/2006 (actualizata la zi) art. 86 alin. (2)-(4).3.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 92 alin (4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-1;Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-2;Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-3; Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Director Achizitii - Cosmin TROFIN- Manager Achizitii - Cristian Ljubomir BOGDAN- Presedinte Comisie de evaluare - Violeta PESTE- Membru Comisie de evaluare - Carmen IANCU- Membru Comisie de evaluare -Daniela SARBU- Membru Comisie de evaluare - Daniela-Adina TUDORAN- Membru Comisie de evaluare - Adina Georgiana ALEXEFormularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator/subcontractant (conform OUG 34/2006 modificata prin legea 279/2011, actualizata la zi);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP, privind punerea a aplicare a certificatelor de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul F 2-4;5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - original, copie legalizata, copie lizibila certificata "conform cu originalul" (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus tb sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1.a)Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;b)Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Documentul se va prezenta insotit de traducere in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;Ofertantii declarati castigatori, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, vor prezenta pt conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".2. Document edificator considerat necesar pt dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: - Atestat ANRE privind executia de lucrari in instalatii 110 kV - tip E2;In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Conform L13/2007 si Ord. ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care este solicitata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) tb sa fieminim 470.000 ron, fara T.V.A.(235.000 ron fara T.V.A. - pt. I.M.M.), in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conf. art. 185 lit. c) din OUG 34/2006 (actualizata la zi).Se vor prezenta Formularul F3, Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011, 2012. In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2012, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, si anume: 2010 - 1 euro=4, 2099 ron, 2011 - 1 euro=4, 2379 lei, 2012 - 1 euro=4, 4560 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 509/2011. Aceasta lista va fi insotita de un document prin care sa se confirme executarea lucrarilor similare obiectului contractului, in valoare de cel putin 185.000 ron, fara T.V.A.Se va prezenta Formularul F5 insotit de Contracte sau procese verbale saucertificari de buna executie, etc., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic despecialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului.Se va prezenta Formularul F6., Informatii privind asociatii (daca este cazul). In Formularul F21 se vaprezenta liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatiapersonala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare, la standarde de asig. a calitatii si a standardelor de protectia mediului) tb prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei. Declaratia SSM (Formularul F26) se va prezenta de fiecare asociat in parte si subcontractanti. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la data limita de deschidere a ofertelor.Se va prezenta Formularul F21., Informatii privind subcontractantii - in situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrare.2. Indicarea activitatilor ce se vor realiza de subcontractanti si valoarea acestora.3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializareaacestora.4. La incheierea contractului, in situatia in care este desemnat castigator, ofertantul are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cusubcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate, conform L13/2007;Se va prezenta Formularul F8., Declaratie care contine informatiile privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie pt a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in Caietul de Sarcini, pe intreaga durata de derulare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate, ofertantul castigator va transmite in 5 zile lucratoare de la comunicarea privind rezultatul procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere sau ale altor documente corespunzatoare pentru alte forme de punere la dispozitie a resurselor tehnice necesare.Se va prezenta Formularul F7., Ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.Se va prezenta CV persoana responsabila SSM. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care seatesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organismde certificare., Informatii privind asigurarea protectiei mediului, pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului - ISO 14001:2005Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care seatesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in altestate ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura incare probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportulde audit emis de un organism de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 12:54