Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuirea conductelor de apa pe strazile Podul Viilor, Olarilor si Universitatii, din Municipiul Baia Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 328931
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 328931/07.06.2012
Denumire contract: Inlocuirea conductelor de apa pe strazilePodul Viilor, Olarilor si Universitatii, dinMunicipiul Baia Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: 0262/211001, Fax: 0262/212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262/211001, fax: +40 262/212171, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37- Sala Europa (parter)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuirea conductelor de apa pe strazilePodul Viilor, Olarilor si Universitatii, dinMunicipiul Baia Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea Contractanta urmareste, prin prezenta achizitie, sa execute lucrarile de inlocuire a retelei de alimentare de apa si a bransamentelor pe strazile: Podul Viilor, Olarilor, Universitatii, din Municipiul Baia Mare. Lucrarile de reabilitare a retelei si bransamentelor de apa se desfasoara in intravilanul localitatii, de-a lungul strazii.Obiectivele care compun investitia sunt impartite in loturi: LOT 1 - ?Inlocuire conducta de apa si bransamente pe strada Podul Viilor din municipiul Baia Mare?LOT 2 - ?Inlocuire conducta de apa si bransamente pe strada Olarilor din municipiul Baia Mare?LOT 3 - ?Inlocuire conducta de apa si bransamente pe strada Universitatii din municipiul Baia Mare?Amplasamentul investitiei este in municipiul Baia Mare, in urmatoarele locatii: LOT 1 - pe strada Podul Viilor, care face legatura intre Piata Libertatii si podul peste Sasar, pana la intersectia cu strazile Minerilor si Victoriei;LOT 2 - pe strada Olarilor, care face legatura intre strazile Vasile Lucaciusi Horea;LOT 3 - pe strada Universitatii, care face legatura intre strada Mihai Eminescu(zona Piata de alimente) si strazile: Luminisului, Motilor, Berzei, Energiei, Tebea si Targului.Detalii privind cerintele minime pentru executia lucrarilor, garantiile si termenele impuse de autoritatea contractanta pe baza carora se intocmeste oferta tehnica sioferta economica, se regasesc in Caietul de Sarcini al achizitiei si Documentatia Tehnica pentru fiecare lot in parte ? Memoriul tehnic, Caiet de sarcini, Program de control al calitatii lucrarilor, Antemasuratori pe obiecte, Piese desenate. Toate aceste documente fac parte integranta din Documentatia de Atribuire si vor fi atasate anuntului de participare in SEAP.
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 446, 189 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, distinct pentru fiecare lot, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Cererii de participare la procedura, la depunerea ofertei.Cuantum: LOT 1 ? 4.400 lei ;LOT 2 ? 8.800 lei ;LOT 3 ? 15.000 lei ;Se constituie in una din urmatoarele forme: ? Virament bancar in urmatorul cont RO84TREZ4365006XXX000129 deschis la Trezoreria Baia Mare (cu conditia confirmarii acestora de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor);SAU? Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de :2.219, 31 lei pentru LOT 1, 4.228, 46 lei pentru LOT 2 si 4.555, 80 lei pentru LOT 3, calculate conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit. b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala: A)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;B)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent eliberat de administratia locala, pentru punctul/punctele de lucru, implicate in derularea contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2 din sectiunea "Modele de formulare"Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare.d) Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine.e) Certificatele mentionate la punctele A si B trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea "Modele de formulare"Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ? dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;? dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar;? dl. Dumitru Matei ? Viceprimar;? dl. Vasile Barbul ? Administrator Public;? d-na Rodica Brad ? Sectetarul Municipiului Baia Mare;? d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica.? Consilierii locali: Belbe Marcel Iuliu, Bondici Marius Serban, Bota Calin, Buta Viorel, Cosma Radu, Gradinaru Gheorghe, Lazar Vasile, Manoliu Dacian, Mehes Adalbert, Micle Radu, Onet Vlad, Pop Marian Ovidiu, Pop Mariana, Pop Stefan, Parvu Ludovica, Selejan Dinuca, Sfarcus Vasile Doru, Stef Radu, Stefan Ovidiu, Vida Noemi, Virag Arpad.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita formularul nr. 4 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar executiei de lucrari de constructii a proiectelor utilitare, iar acesta este autorizat.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, documentele se depun de fiecare asociat si fiecare asociat are obligatia de a demonstra ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.d) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.e) In etapa evaluarii ofertelor, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2: Atestat pentru executia lucrarilor de alimentare cu apa si canalizare, dat de ANRSCE sau de unoperator regional al serviciilor de alimentare cu apa si canalizare.Modalitatea de indeplinire: Se va depune atestatul solicitat, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi mai mare sau cel putin egala cu: LOT 1 :440.000 lei ;LOT 2 :880.000 lei ;LOT 3 :1.500.000 lei ;Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara., Cerinta nr. 2: Bilanturile contabile/extrase ale bilanturilor contabile sau a conturilor de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2011, 2010, 2009), inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executia lucrarilor ce fac obiectul contractului, pentru fiecare lot. Se vor prezenta :1. LOT 1 :1 (un) contract similar realizat in ultimii 5 ani, a carui valoare a fost de minim 220.000 lei, fara TVA.2. LOT 2 :1 (un) contract similar realizat in ultimii 5 ani, a carui valoare a fost de minim 440.000 lei, fara TVA.3. LOT 3 :1 (un) contract similar realizat in ultimii 5 ani, a carui valoare a fost de minim 770.000 lei, fara TVA., Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele tehnice, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3: Ofertantul trebuie sa dea informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr. 4: Ofertantul trebuie sa dea informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta nr. 5: Se solicita personal de executie in numar suficientpentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 6: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul executiei de lucrari de constructii a proiectelor utilitare., Cerinta nr. 2: Ofertantul va prezenta un certificat valabil emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2005, un sistem de management de mediu in domeniul executiei de lucrari de constructii a proiectelor utilitare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare documente atasate prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer