Achizitie publica - Inlocuirea conductelor de incendiu ale inelului Depozite Carbune si Concasari
Detaliu pentru invitatia numarul 306500
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Cod de identificare fiscala: RO16302439
Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari
Telefon: 0253372739
Fax: 0253371590
Denumire invitatie: Inlocuirea conductelor de incendiu ale inelului Depozite Carbune si Concasari
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitia lucrarii "Inlocuirea conductelor de incendiu ale inelului Depozite Carbune si Concasari" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.07.2011 12:50
Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2011 11:30
Adresa la care se transmit ofertele: SC Complexul Energetic Rovinari SA, str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, jud. Gorj - Registratura unitatii
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Complexul Energetic Rovinari SA, str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, jud. Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 174, 809.89 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, documente privind neincadrarea in art. 181 si in art. 69¹ din OUG 34/2006, certificat de participare la procedura cu oferta independenta, declaratie privind calitatea de participant la procedura, doc. care demonstreaza indeplinirea oblig. exigibile de plata, certificat de inregistrare, bilantul contabil la 31.12.2010, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 300.000 lei, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, sa faca dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin un contract de lucrari similar a caror val. cumulata sa fie minim 150.000 lei, recomandare sau document constatator din partea beneficiarului, declaratie privind dotarea tehnica, informatii privind personalul tehnic, standarde de asigurarea calitatii SR EN ISO 9001/2008, standarde de protectia mediului SR EN ISO 14001/2005, inf. privind subcontractantii si asociatii
Garantia de participare = 3.495 lei.Rel suplimentare Biroul Achizitii Lucrari Servicii Energie, tel 0253/372556 int. 499, pers. de contact ing. Irod Cornel