Achizitie publica - Inlocuirea contoarelor monofazate de energie electrica pentru Zona Retea Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 329326
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329326/12.06.2012
Denumire contract: Inlocuirea contoarelor monofazate de energie electrica pentru Zona Retea Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065087, fax: +40 372871911, persoana de contact: Directia Procurement
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065087, fax: +40 372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuirea contoarelor monofazate de energie electrica pentru Zona Retea Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: - inlocuirea contoarelor monofazate- operare electronica BMC
II.1.6) CPV: 45317000-2 - Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP: 14.400lei/7.200lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT: Cod IBANRO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA. Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In cazul unei contest., in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimata a contractului-suma: 4.890 lei fara TVA(calculat conform litera b). Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, este cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val fiecarui CS fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata CS la care se adauga per de garantia de buna exec.de 24 luni.Modul de constit a GBE: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care facereferire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO, rev.1, art.4
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director General Enel Distributie Banat: Giuseppe Fanizzi-Aprobare Buget-Director Adjunct Juridic si Afaceri Corporatiste: Alina Dumitrascu-Director Retea: Afilon Moica-Director Achizitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie ? Dana Costache- Caiet de Sarcini intocmit de Lucian Blaga-Responsabil cu derularea contractului ? Mircea Foslea, Responsabil SSM ? Valer Falamas.Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintealicitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - Atestat emis de ANRE tip B pentru: ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv?; Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.3) Aviz B.R.M.L. pentru montare contoare de energie electrica
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 1.110.000 leifara TVA (555.000lei fara TVA ? IMM-uri).Op ec poate indepl nivelul impusprinraportare la ultimii 3ani financ incheiati (2009, 2010, 2011).- Declaratie privind cifra de afaceri globala;Conversia valorilorse va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1Euro=4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei -Informatii privind situatia economic- financiara din bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de lucrari, care va cuprinde lucrari de natura similara realizate in ultimii5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un nrmaxim de 3 documente, prin care sa se confirme executarea lucrarilor invaloare de cel putin 555.000 lei, fara TVA. Lucrarile cuprinse in aceastalista vor fi insotite de recomandari(aferente lucrarilor respective), emise debeneficiarii lucrarilor respective si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ; - daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus larefaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, Decl care contine inform privind person tehnic de special, preg profes si calif cadrelor de cond si pers responsab direct de indepl ctr.Decl care contine inform privind personalul tehnic de special de care dispune sau al carui angajament de particip a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Inform referitoare la studiile, pregatirea profes sicalific person de cond si persoanele respons direct de indepl ctr.O decl referitoare la efectivele medii anuale ale person angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(nu se refera la person respons pentru indepl ctr);indic pers respons pe tema SSM ;prezent CV-ului persoanei respons pe tema securitatii si sanatatii in munca.Pers exec care efect inloc contoarelor va trebui sa aiba in dotare mijloacele de prod prevazute in fisa tehnol 3.2.FT 2/87-"montarea, verif pe teren si demont contoarelor".Formatia minima de lucru pt exec lucrarilor va fi cea prevaz in fisa tehnol 3.2.FT 2/87, iar fiecare form de lucru va dispunde de cel putin un electr, Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatiitehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive demasurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specificelucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinireacorespunzatoare a acordului cadru. Pentru resursele tehnice inchiriateofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de lacomunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilorde inchiriere, Informatii privind subcontractantii: In situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontractezerespectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor cevor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele derecunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. Laincheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) areobligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR 24/2007 este obligatorie prezentarea., Informatii privind asociatii (daca este cazul).In F21 se va specif liderulasociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activprof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot amediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof sedemonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.DosarulSSM se va prez de fiecare asoc in parte.In cazul unui grup de op econ caredepun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl dacaunul dintre asociati detine autoriz sol.cu cond ca ac sa execute integralpartea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care oasociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatiacontractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vordeclara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante: Certificate emise de organisme independente prin care se atestarespectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in altestate ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi inmasura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurareaunui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta siraportul de audit emis de un organism de certificare, Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiInformatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului: Certificate emise de organisme independente prin care se atestarespectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO14001:2005, sau certificate echivalente emise de organismestabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe saudovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirmaasigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului caz incare se va prezenta si raportul de audit emis de un organism decertificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 07:10