Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuirea retelelor de apa si canalizare din municipiul Cluj-Napoca, etapa a V-a


Detaliu pentru invitatia numarul 286417
Autoritate contractanta
Compania de Apa Somes S.A.
Cod de identificare fiscala: R 201217
Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca
Telefon: 0264430050
Fax: 0264430886
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Inlocuirea retelelor de apa si canalizare din municipiul Cluj-Napoca, etapa a V-a
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Inlocuirea retelelor de apa si canalizare din municipiul Cluj-Napoca.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.03.2011 12:56
Data limita de depunere a ofertelor: 14.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. Compania de Apa Somes SA ? B-dul. 21 Decembrie 1989, nr.79, Cluj-Napoca, jud. Cluj, Romania -Cod postal: 400604, registratura autoritatii contractante.
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Ap?
Valoare estimata: 406, 928 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
ertificat de participare la procedura cu oferta independenta.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie a României, eliberat cu maxim 30 de zile ianinte de data deschiderii;Certificat de Atestare Fiscala privind plata la zi a obligatiilor catre bugetul de stat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Certificat fiscal privind plata la zi a impozitelor si taxelor locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite locale.Certificat de inregistrare emis de ORC in copie.Informatii generale, cerinta obligatorie: valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani a operatorului economic sa fie cel putin 8000.000 lei.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2006, 2007, 2008, 2009, 2010), cerinta obligatorie: indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte cu valoare cumulata de minim 400.000 lei.ISO 9001 si 14001.
Documentatia de atribuire este atasata. Garantia de participare: 6.000 lei.Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului exclusiv TVA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer