Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuirea sistemelor de incalzire cu C.S. cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile in cadrul Scolii cu Clasele I-VIII din Movilita


Detaliu pentru invitatia numarul 338526
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)
Numar invitatie: 338526/31.10.2012
Denumire contract: Inlocuirea sistemelor de incalzire cu C.S. cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile in cadrul Scolii cu Clasele I-VIII din Movilita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)Cod fiscal: 5459919, Adresa: SOS. NATIONALA, NR. 52, Topraisar, Telefon: +40 241785238, Fax: +40 241785118
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Scolii nr. 15, Topraisar, Romania, cod postal: 907285, telefon: +40 241785238, fax: +40 241785118, persoana de contact: ANANMARIA-CRISTINA GUZGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Caminului Cultural Topraisar, soseaua Nationala.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuirea sistemelor de incalzire cu C.S. cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile in cadrul Scolii cu Clasele I-VIII din Movilita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea sistemelor de incalzire cu C.S. cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile in cadrul Scolii cu Clasele I-VIII din Movilita
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.600 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 ind. 1 este 3.586, 20 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de data limita primire oferte. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire. sau 2. ordin de plata: in contul RO71TREZ2365006XXX001026, deschis la Trezoreria Eforie, beneficiar Comuna Topraisar, Cod de Identificare Fiscala 5459919 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa cap Formulare sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Compartimentului Buget-contabilitate din cadrul Primariei Topraisar care sa confirme viramentul.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare sau prin retineri succesive din situatiile de plata, conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv ale HG 1045/2011. In cazul constituirii prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180, art. 181 din OUG 34/2006: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat si, daca este cazul, tertul sustinator al acestuia), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 3 - in original - din Capitolul FORMULARENota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor la bugetul consolidat al statului.I. Pentru persoane juridice romane: Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta isi are sediul social din care sa reiasa situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se depun ofertele.II. Pentru persoane juridice straine: Dovezile privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in are este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba de origine ( in original sau copie legalizata) insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.3.Indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor la bugetul Fondului pentru Mediu. Operatorul economic (ofertant independent sau asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru Mediu ? Directia Buget Finante din care sa reiasa ca nu figureaza in evidentele Administratiei Fondului pentru Mediu cu obligatii de plata restante catre bugetul Fondului pentru Mediu in luna anterioara celei in care se depun ofertele4. Neincadrarea in prevederile art. 46 din OUG 34/2006: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat si, daca este cazul, subcontractantul acestuia), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 5 - in original ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din Capitolul FORMULARE.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 46 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat si, daca este cazul, subcontractantul si/sau tertul sustinator al acestuia), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 6 - in original ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, din Capitolul FORMULARE.Observatie: Persoana/persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sau implicate in procedura de atribuire sunt: Primar: Dl. Gheorghe Stelian; - Presedinte comisie evaluare cu drept de vot / Responsabil cu achizitia publica: D-na ? Aurelia Balanescu. Membrii in comisia de evaluare: - Guzga Cristina-secretar comuna;
- Paraschiv Sofiea-inspector contabilitate.- Anghel Stefan-referent de specialitate.- Botaru Mioara-referent de specialitate. ?Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Datcu Matei, Ghindeanu Ion, Simion Mircea, Raileanu Doru-Radu, Gani Daniar, Zavelca Ion, Chituc Constantin, Cocef Gheorghe, Axinte Toader, Gheorghe Gabriel, Tarina Florinel-Virgil, Scinteie Vladimir, Paun Nicolae, Puscasu Daniela. 1. Operatorul economic trebuie sa prezinte un Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent. Documentul sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: Informatia va fi verificata in baza Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte forma de inregistrare ca persoana juridica, denumirea completa, sediul social, persoanele imputernicite si codul/codurile CAEN aferente domeniului de activitate necesar pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului.2. Forma de inregistrare si obiectul de activitate: Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat ca persoana fizica si sa aiba activitatea principala sau activitatile secundare din domeniul de activitate - lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii si sa fie autorizata/e/similare;3. Autorizare din partea furnizorului/furnizorilor pentru comercializarea si montajul echipamentelor ofertate: Se va depune dovada autorizatiei de catre furnizor pentru comercializarea si montajul echipamentelor ofertate in cadrul acestei proceduri. Echipamentele pentru care se depune autorizatie sunt cele ale caror fise tehnice se regasesc in Caietul de Sarcini.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri minim acceptata, aferenta exercitiilorfinanciare din ultimii 3 ani, este de700.000, 00 Lei.Se va prezenta: 1- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata pentru conformitate cu originalul. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest document.2-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratie din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Trebuie sa aiba personal tehnic de specialitate: 1.Responsabil Tehnic cu Executia atestat; 2 Electrician autorizat A.N.R.E. gradul II B;3 Instalator sau Inginer/subinginer instalatii pentru constructii.Trebuie sa trebuie sa prezinte: - Copii dupa certificatele de atestare, diplome, etc.; - Copii contractele de munca/ colaborare/prestari servicii/ angajament de participare., Experienta Similara de minim 350.000, 00 Lei fara T.V.A - Operatoruleconomic trebuie sa faca dovada executiei in ultimii 5 ani a minim uncontract de lucrari similare cu o valoare de minim 350.000, 00Lei fara T.V.APrin contract similare se intelege contract de lucrari avand ca obiect executia de instalatii de incalzire cu pompe de caldura.Operatorul economic va trebui sa prezinte: 1. copii ale partilor relevante ale contractului de lucrari, din care sa reiasa: partile contractante, obiectul contractului si pretul contractului; 2. acord/acorduri de asociere, daca este cazul;3. acord/acorduri de subcontractare, daca este cazul;5. acte aditionale care modifica pretul si/sau obiectul contractului, daca exista;5. procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor; 6. recomandare sau document constatator din partea beneficiarului lucrarii;Nota: Toate documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie conforma cu originalul., Informatii privind subcontractantii, Va trebui sa faca dovada personalului specializat si instruit de furnizorul/ii de echipamente pentru montajul echipamentelor: personalul este calificat ca Inginer/subing. instalatii pentru constructii si acesta a fost instruit de furnizorul/ii echipamentelor ofertate in vederea efectuarii montajului. Ehipamentele pentru care se face dovada personalului specializat si instruit este cel din fise tehnice. Se va depune dovada instructajului din partea furnizorului/lor de echipamente. Trebuie sa trebuie sa prezinte: - Copii dupa certificatele de atestare, diplome, etc.; - Copii contractele de munca/ colaborare/prestari servicii/ angajament de participare. Standarde de asigurare a calitatii - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent., Standarde de protectie a mediului - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertei este de maximum 85 de puncte si se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat in cadrul unei oferte adminisbile (PP.O.Min) se acorda 85 de puncte unde PP.O.Min = Punctaj pret ofertat minim; b) celelalte preturi ofertate se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PP.ofertat = pminim / pofertat x 85; unde PP.ofertat = Punctajul pretului ofertat in cadrul ofertei evaluate; pminim = pretul minim ofertat in cadrul unei oferte admisibile; pofertat = pretul ofertat in cadrul ofertei evaluate; Observatii: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru executia integrala a lucrarilor, exclusiv T.V.A.;
Termenul de executie
10
Descriere: Punctajul este de maximum 10 de puncte si se acorda astfel: a) Pt. temenele de executie egale sau mai mici de 20 (douazeci) zile, se acorda 10 puncte; b) Celelate termene de executie se puncteaza astfel: PT.E.ofertat = T.E.minim / T.E.ofertat x 10 unde PT.E.ofertat = Punctajul termenului de executie ofertat in cadrul ofertei evaluate; T.E.minim = termenul de executie minim ofertat in cadrul unei oferte adminisbile; T.E.ofertat = termenul de executie in cadrul ofertei evaluate; c) Daca termenul de executie ofertat este termenul de executie minim ofertat in cadrul procedurii de atribuire, atunci se acorda 10 puncte; Observatii: a. Ofertele cu termene de executie mai mari de 61 de zile vor fi considerate neconforme. b. Termenul de executie se calculeaza si se exprima in zile calendaristice.
Timpul de interventie in perioada de garantie
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Timpul de interventie in perioada de garantie este de maximum 5 de puncte si se acorda astfel: a) Pt. timpii de interventie egali sau mai mici de 1 (una) zi, se acorda 5 puncte; b) ceilalti timpi de interventie se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PT.I.ofertat = T.I.minim / T.I.ofertat x 5; unde PT.I.ofertat = Punctajul timpului de interventie ofertat in cadrul ofertei evaluate; T.I.minim = timpul de interventie minim ofertat in cadrul unei oferte admisibile ; T.I.ofertat = timpul de interventie in cadrul ofertei evaluate; Observatii: a. Ofertele cu timp de interventie in perioada de garantie mai mare de 72 ore vor fi considerate neconforme. b. Timpul de interventie in perioada de garantie implica doar timpul necesar deplasarii la locatia lucrarilor, nu si remedierea eventualelor defectiuni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer