Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuirea sistemului clasic de incalzire din gradinita si scoala loc.Faclia,com.Saligny


Detaliu pentru invitatia numarul 295878
Autoritate contractanta
COMUNA SALIGNY
Cod de identificare fiscala: RO 16384773
Adresa: str. Scolii, nr.15, Saligny
Telefon: 0723395012
Fax: 0241-853093
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Inlocuirea sistemului clasic de incalzire din gradinita si scoala loc.Faclia, com.Saligny
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Inlocuirea sistemului clasic de incalzire din gradinita si scoala loc.Faclia, comuna Saligny cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.05.2011 15:14
Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Scolii nr.15, comuna Saligny cod postal 907203, jud.Constanta telefon 0241.853.093
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2011 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Scolii nr.15, comuna Saligny cod postal 907203, jud.Constanta telefon 0241.853.093
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 232, 610 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declareligibilitate, Declar neîncadrare în preved art. 181;Certif de atest fisc la bug de stat si local ;Certif. de atest fond de mediu, Certif de cazier fiscal;Certif. de cazier judic; Certif constat ORC;Declar priv calitat de particip la proced;Certif. de partic licit cu oferta independ conf Ord ANRMAP 314/2010, Inform gen, cifra medie de afaceri min 460.000 lei;Bilant contab 2007, 2008, 2009; Scris. de garantie bancara de sustinere a lucrarii pe durata realizarii;Inform personal, copii carti munca, certificate/atestate sau diplome; Declar priv princip lucrari execut in ultimii 5 ani, Exp similara care va fi demonstrata prin prezentarea in copie conform cu originalul a unui contract similar de lucrari, avand ca obiect pompe de caldura, cu o valoare minima de 230.000 lei fara T.V.A , copie PV de receptie la termin lucrarii si PV de punere in funct, recomand din partea benefic ;Respect oblig priv condit de munca si protec muncii; CertificatISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000:2001;
Din SEAP, www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractanteGarantia de participare in cuantum de 4.000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: componenta tehnica
Garantia de buna executie a lucrarii
5
Descriere: Componenta tehnica
Timp de interventie in perioada de garantie
25
Descriere: Componenta tehnica
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer