Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inlocuirea sistemului de incalzire clasic cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile la Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ?Albatros? din Constanta?


Detaliu pentru invitatia numarul 321869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva "Albatros" Constanta
Numar invitatie: 321869/13.03.2012
Denumire contract: Inlocuirea sistemului de incalzire clasic cusisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile la Centrul Scolar pentruEducatie Incluziva ?Albatros? din Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Scolar pentru Educatie Incluziva "Albatros" ConstantaCod fiscal: 4304649, Adresa: Str.Barbu Stefanescu Delavrancea Nr.55, Constanta, Telefon: 0341173232, Fax: 0341173232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: Str.Barbu Stefanescu Delavrancea Nr.55, Constanta, Romania, cod postal: 900356; In atentia: Bratosin Monica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa: Str.Barbu Stefanescu Delavrancea Nr.55, Constanta, Romania, cod postal: 900356
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inlocuirea sistemului de incalzire clasic cusisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile la Centrul Scolar pentruEducatie Incluziva ?Albatros? din Constanta?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este: executia lucrarilor de Inlocuirea sistemului de incalzire clasic cusisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile la Centrul Scolar pentruEducatie Incluziva ?Albatros? din Constanta
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 685, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare in cuantum de 9.000, 00 Lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in Contul Autoritatii Contractante deschis la Trezoreria Constanta, IBAN: RO90TREZ23124650220XXXXX. Codul fiscal al autoritatii contractante este: 4304649. Garantia de participare se poate constituii si prin orice alta modalitate prevazuta de art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii garantiei de participare, acesta va fi exclus din procedura
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare sau prin retineri succesive din situatiile de plata, conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv ale HG 1045/2011. In cazul constituirii prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat si, daca este cazul, tertul sustinator al acestuia), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 3 - in original- din CapitolulIII FORMULARENota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat si, daca este cazul, tertul sustinator al acestuia) trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 4 - in original-din CapitolulIII FORMULARE, si va/vor depune suplimentar urmatoarele documente: I.Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social din care sa reiasa situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se depun oferteleII.Pentru persoane juridice straine: - Dovezile privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba de origine (in original sau copie legalizata), insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota 1: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota 2: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca tertul sustinator se afla intr-una din situatiileprevazute de art.181 lit. a), c)?, d) din O.U.G. 34/2006, sustinerea acordata nu va fi luata in considerare.3.Indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor la bugetul Fondului pentru Mediu, conform Ordinului 565/2009 pentru aprobarea Ghidului de finantare pt Programul ?Casa Verde?: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru Mediu ? Directia Buget Finante din care sa reiasa ca nu figureaza in evidentele Administratiei Fondului pentru Mediu cu obligatii de plata restante catre bugetul Fondului pentru Mediu in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota: In situatia in care ofertantul figureaza cu obligatii de plata la Fondul pentru Mediu, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului4. Neincadrarea in prevederile art. 46 din OUG 34/2006: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat si, daca este cazul, subcontractantul acestuia), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 5 - in original ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din CapitolulIII FORMULARE.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 46 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat si, daca este cazul, subcontractantul si/sau tertul sustinator al acestuia), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 6 - in original ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, din CapitolulIII FORMULAREObservatie: Persoana/persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sau implicate in procedura de atribuire sunt: - Director: D-na Nicoleta Luminita Ristea;
- Presedinte comisie evaluare cu drept de vot/ Responsabil cu achizitia publica: D-na Stere Gerogeta;Membrii in comisia de evaluare: - Simion Lucian;
- Trandafir Viviana;
- Tanase Elena;
- Bratosin Monica Adriana.6. Respectarea regulilor privind concurenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat) trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 7 - in original ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010din CapitolulIII FORMULARENota: In situatia in care ofertantul prezinta in alta forma Formularul 7, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1. Forma de inregistrare si obiectul de activitate, conform Ordinului 565/2009 pentru aprobarea Ghidului de finantare pt Programul ?Casa Verde?: Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat ca persoana fizica si sa aiba activitatea principala sau activitatile secundare din domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda grupei CAEN 432 - lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii si sa fie autorizata/e;Nota: Informatia va fi verificata in baza Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte forma de inregistrare ca persoana juridica, denumirea completa, sediul social, persoanele imputernicite si codul/codurile CAEN aferente domeniului de activitate necesar pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului.Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere aofertelor siva fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul2. Atestare A.N.R.E. de tip B, conform Ordinului A.N.R.E. nr.24 / 2007 pentru aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic: Operatorul economic trebuie sa detina atestat A.N.R.E. de tip B valabil.Operatorul economic trebuie sa prezinte atestatul A.N.R.E. de tip B, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Observatie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca cel putin operatorul economic care urmeaza sa execute lucrarile de instalatii electrice eferente caietului de sarcini detine atestatul in cauza.3. Autorizare din partea furnizorului/furnizorilor pentru comercializarea si montajul echipamentelor ofertate, conform Ordinului 565/2009 pentru aprobarea Ghidului de finantare pt Programul ?Casa Verde?: Operatorul economic trebuie sa faca dovada autorizatiei de la furnizor pentru comercializarea si montajul echipamentelor ofertate in cadrul acestei proceduri, conform Ordinului 565/2009 pentru aprobarea Ghidului de finantare pt Programul ?Casa Verde?.Se va depune dovada autorizatiei de catre furnizor pentru comercializarea si montajul echipamentelor ofertate in cadrul acestei proceduri.Echipamentele pentru care se depune autorizatie sunt cele ale caror fise tehnice se regasesc in Caietul de Sarcini.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala minim acceptata, aferenta exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, este de 1.345.000, 00 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa aiba personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari, si anume: ?Responsabil Tehnic cu Executia atestat;?Electrician autorizat A.N.R.E. gradul II B;?Instalator sau Inginer/subinginer instalatii pentru constructii;?Frigotehnist;, Experienta Similara de minim 685.000, 00 Lei fara T.V.A - Operatorul economic trebuie sa faca dovada executiei in ultimii 5 ani a minim un contract de lucrari similare cu o valoare de minim 685.000, 00 Lei fara T.V.A, Personal specializat si instruit in vederea efectuarii montajului de catre furnizorul/furnizorii de echipamente, conform Ordinului 565/2009 pentru aprobarea Ghidului de finantare pt Programul ?Casa Verde? - Operatorul economic trebuie sa faca dovada personalului specializat si instruit de furnizorul/furnizorii de echipamente pentru montajul echipamentelor ofertate.Criteriul de calificare se considera indeplinit daca persoana/persoanele indeplineste/indeplinesc, in mod individual, doua conditii: - este calificat ca inginer/subinginer de instalatii pentru constructii sau instalator; si- a fost instruit de furnizorul/furnizorii echipamentelor ofertate in vederea efectuarii corespunzatoare a montajului acestora, Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent., Standarde de protectie a mediului - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertei este de maximum 75 de puncte si se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat in cadrul unei oferte adminisbile (PP.O.Min) se acorda 75 de puncte unde PP.O.Min = Punctaj pret ofertat minim;b) celelalte preturi ofertate se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PP.ofertat = pminim / pofertat x 75;unde PP.ofertat = Punctajul pretului ofertat in cadrul ofertei evaluate; pminim = pretul minim ofertat in cadrul unei oferte admisibile;pofertat= pretul ofertat in cadrul ofertei evaluate;Observatii: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru executia integrala a lucrarilor, exclusiv T.V.A.;
Termenul de executie
20
Descriere: Punctajul este de maximum 20 de puncte si se acorda astfel: a) Pt. temenele de executie egale sau mai mici de 5 (cinci) zile, se acorda 20 puncte; b) Celelate termene de executie se puncteaza astfel: PT.E.ofertat = T.E.minim/ T.E.ofertat x 20 unde PT.E.ofertat = Punctajul termenului de executie ofertat in cadrul ofertei evaluate; T.E.minim = termenul de executie minim ofertat in cadrul unei oferte adminisbile;T.E.ofertat= termenul de executie in cadrul ofertei evaluate; c) Daca termenul de executie ofertat este termenul de executie minim ofertat in cadrul procedurii de atribuire, atunci se acorda 20 puncte; Observatii: a. Ofertele cu termene de executie mai mari de 61 de zile vor fi considerate neconforme. b. Termenul de executie se calculeaza si se exprima in zile calendaristice.
Timpul de interventie in perioada de garantie
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Timpul de interventie in perioada de garantie este de maximum 5 de puncte si se acorda astfel: a) Pt. timpii de interventie egali sau mai mici de 30 (treizeci) minute, se acorda 5 puncte; b) ceilalti timpi de interventie se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PT.I.ofertat = T.I.minim / T.I.ofertat x 5;unde PT.I.ofertat = Punctajul timpului de interventie ofertat in cadrul ofertei evaluate; T.I.minim = timpul de interventie minim ofertat in cadrul unei oferte admisibile ; T.I.ofertat= timpul de interventie in cadrul ofertei evaluate;Observatii: a. Ofertele cu timp de interventie in perioada de garantie mai mare de 72 ore vor fi considerate neconforme. b. Timpul de interventie in perioada de garantie implica doar timpul necesar deplasarii la locatia lucrarilor, nu si remedierea eventualelor defectiuni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire insoteste Invitatia de participare, fiind publicata in SEAP (www.e-licitatie.ro).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer