Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INLOCUIREA TAMPLARIEI IN CLADIREA PRINCIPALA CU TAMPLARIE DIN PVC SI METALICA


Detaliu pentru invitatia numarul 330743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHIN
Numar invitatie: 330743/29.06.2012
Denumire contract: INLOCUIREA TAMPLARIEI IN CLADIREA PRINCIPALA CU TAMPLARIE DIN PVC SI METALICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHINCod fiscal: 1235218, Adresa: Str. Spitalului nr. 19-20, Reghin, Telefon: 0265 512712, 0265 511875, Fax: 0265 512809, 0265 511875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Spitalului nr. 19-20, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 265512712, fax: +40 265512809, la secretariat pentru inregistrare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Spitalului nr. 19-20, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 265512712, fax: +40 265512809, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INLOCUIREA TAMPLARIEI IN CLADIREA PRINCIPALA CU TAMPLARIE DIN PVC SI METALICA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INLOCUIREA TAMPLARIEI IN CLADIREA PRINCIPALA CU TAMPLARIE DIN PVC SI METALICA
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 447.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.400 Lei . Periada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.13prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO69TREZ4775006XXX003386, deschis la Trezoreria mun. Reghin, Cod fiscal :1235218)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depus in original pana la data de (vezi invitatia de participare ? termenul de depunere a ofertelor), la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 8% din pretul contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se accepta (conform art.90 alin 1, 2, 3 din HG 925/2006) prin: 1.) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari2.) prin depunere in numerar la caseria autoritatii, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare3.)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanteRestituirea garantiei de buna executie se va face conform legislatiei in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, cu exceptia celor care au fost reesalonate, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii.Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, cu exceptia celor reesalonate, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersonalul din cadrul autoritatii contractante responsabili cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribire : dr. Moldovan Iuliu - manager, ec. Sintamarian Mirela ? dir. Fin-Cont., ing. Biro Albert - sef serv.Adm.ATAp., jurist Todoran Ancuta Autorizatie de functionare / altele echivalenteCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilantul contabilMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a contractantuluisa fie de cel putin320.894, 90 RONBilanturile contabile aferente exercitiului contabil al anilor 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organe competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu lucrarile principale executate in ultimii 5 ani; Cel putin un contractfinalizat, lucrare de acelasi tip si complexitt, in ultimii 5 ani, cu o val. de cel putinde 160.447, 47 RON - prin "finalizat" se intelege ca se va permite indepl.cerintei conform art. 14 din Ordin 509/2011.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar /client din Romania va fi insotita de: contractul de executie, actele aditionale, procesul verbal de receptie la terminarea lucrari in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, Recomandarea beneficiarului.Se va permite si prezentarea de copii dupa paginile relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului) din contractele prez. ca experienta similara. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii : Declaratie cu nr mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, Numarul de angajati actuali safie min 5 pers.Personal calificat in domeniul tamplariei din PVC Curriculum Vitae pt. pers. prezentatPt. personalul prezentatse vor prezenta certificatele, autorizatii, atestari sau alte acte doveditoare, declaratie privind disponibilitatea acestora. CertificatdeatestareISO-9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer