Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inspectii , revizii si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer


Detaliu pentru invitatia numarul 196745
Autoritate contractanta
COLTERM SA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: R16063013
Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara
Telefon: 0256308350
Fax: 0256430631
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Inspectii , revizii si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Inspectii , revizii si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer ale SC COLTERM SA Timisoara , cladire sediu, CET Centru, CT Sud si Centrala Hidroelectrica Bega.Serviciul consta in efectuarea de 2 revizii / inspecti pe an si reparatiila solicitarea achizitorului , in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 02.03.2009 12:43
Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC COLTERM SA Timisoara - Registratura str Episcop Joseph Lonovici nr 4
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 - parter sala de instructaj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 71, 965 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181, Certificat constatator emis de of reg comert, Certif de inregistrare emis de of registr comert, Inf priv sit economico-financiara, Lista princip prest de serv în ultimii 3ani; Recomandare de la unul din benef din lista. Declaratie cu inf privind, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului.Informatii referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista cu subcontractantii si specializarea acestora , certificatuluipriv implementarea unui sist de management al calitatii in conf cu SR EN ISO 9001:2001 sau ISO 9001:2000
DA de la B Achizitii in max 4 zile de la solicit la fax 0256430631 plata la casierie ora 8-10; 13-14, 30 prin op ec sau firma curier imputer de op ec Val 9 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer