Achizitie publica - Inspectii , revizii si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer ale SC COLTERM SA
Detaliu pentru invitatia numarul 158682
COLTERM SA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: R16063013
Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara
Telefon: 0256308350
Fax: 0256430631
Denumire invitatie: Inspectii , revizii si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer ale SC COLTERM SA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Service pentru inspectii , revizii si reparatii la aparatele de climatizare si conditionare aer, din dotarea SC COLTERM SA Timisoara Serviciul consta in efectuarea de 2 revizii / inspecti pe an si reparatiila solicitarea achizitorului , in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 15.07.2008 07:46
Data limita de depunere a ofertelor: 28.07.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC COLTERM SA Timisoara - Registratura, str Episcop Joseph Lonovici nr 4
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.07.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC COLTERM SA Timisoarastr Episcop Joseph Lonovici nr 4, parter sala de instructaj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia privind eligibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/ altele echivalente, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDeclararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani. Lista princip prest de serv in ultimi 3 ani si recomnadare de la unul din benef din lista, Declar cu inf privind asig cu pers de specialit, Pers resp direct de indepl contr, Inf ref la util, ins, echip tehn de care poate dispune op ec pt indeplin contr, Declar ref la efect medii an ale pers angajat si al cadrelor de cond in ultimi 3 ani, Lista cu subcontractantii; copie certifprivind implement sist de managcalit in conf cu SR EN ISO 9001:2001 sauvers a stand ISO 9001:2000
DA de la B Achizitii in max 4 zile de la solicit la fax 0256430631 plata la casierie ora 8-10; 13-14, 30 prin op ec sau firma curier imputer de op ec Val 8, 6 lei
Motive anulare:
Altele
Observatii: nu a fost depusa nici o oferta -procedura se anuleaza conform prevederilor art.209, aliniatul (1), litera c)din OUG 34/2006