Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inspectii service (revizii tehnice periodice) si reparatii curente pentru autoturismele marca Subaru


Detaliu pentru invitatia numarul 345644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 0466 BUCURESTI
Numar invitatie: 345644/22.04.2013
Denumire contract: Inspectii service (revizii tehnice periodice) si reparatii curente pentru autoturismele marca Subaru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0466 BUCURESTICod fiscal: 4204208, Adresa: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Telefon: 0214023599, Fax: 0213455254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213454357, fax: +40 0213454355, persoana de contact: CARMEN OANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inspectii service (revizii tehnice periodice) si reparatii curente pentru autoturismele marca Subaru
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inspectii service (revizii tehnice periodice) si reparatii curente pentru autoturismele marca Subaru
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 001.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2400 lei si va fi constita in conformitate cu prev art. 86 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare sau se poate depune la casieria unitatii achizitoare. In cazul in care ofertantii se regasesc in categoria IMM-urilor facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pt depunerea ofertelor, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum precizat. Valabilitate: 100 zile de la data limita de depunere aofertelor. Daca garantia se constituie prin instrument de garantareemis in cond legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari se va putea utiliza formularul 11 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta cu conditia respect prev. art.86 alin.(2)-(4) din HG 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul autoritatii contractanteRO76TREZ7035005XXX000065, deschis la Trez sector 3. Garantia de participare in cazul unei asocieri se poate constitui de oricare dintre asociati in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Garantia sepoate depune si in alte monede, la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 2 (doua) zile inainte. Dovada constituirii garantiei/instrument de garantare se prezinta in original. Gar de part se poate depune si in alte monede, la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 2(doua) zile inainte. In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autorit contr va retine constestatarului din garantiade participare suma calculata in conf cu prev art. 278^1 din OUG 34/2006, aceasta se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Se constituie in max 15 zile de la data semnarii contractului si oricum, inainte de inceperea executarii contractului, prestatorul se obliga sa constituie gar de buna executie a contractului. Gar de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contract (sau conf Leg nr. 346/2004 cu modif si complet ulterioare) si va fi depusa in conformitate cu art. 90 alin. 1-3 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in condit legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract sau se poate depune la casieria unitatii achiz. Contul de virament bancar este RO76TREZ7035005XXX000065, deschis la Trez sector 3 Buc (cod fiscal U.M.0466 Buc: 4204208) Termenul de valabilitate va depasi cu 14 zile perioada de valabilitate a contractului. Gar de b.e. va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, completata dupa caz si de tertul sustinator - formular nr. 1; Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 - formular nr. 2, va fi completata si de catre tertul sustinator, daca este cazul, din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prev art. 181 lit. a), c), d) din OUG 34/2006, conf prev Legii 279/2011. Ofertantii carese afla intruna din situatiile prev la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare, vor fi respinsi; Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 3, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2 octombrie 2010, formular nr. 4; prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata dupa caz de subcontractant si de tertul sustinator - formular nr. 5 din sectiunea Formulare.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila pe care se va mentiona pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul", semnata si stampilata.PERSOANE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE CU PRIVIRE LA ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRECozma Sorin-Gabriel - seful autoritatii contractante si persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achiz publiceZamfir Corneliu-Ioan - loctiitorul sefului autoritatii contractanteDobre Aura - contabil sefOana Carmen - seful structurii de achizitie Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011.Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Documentul va fi depus in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila pe care se va mentiona pe fiecare pagina in parte "Conform cu originalul" semnate si stampilate.Autorizatie tehnica de functionare ca unitate reparatoare, eliberata de RAR clasa I, II, IV, pentru marca si tipurile de autovehicule care fac obiectul procedurii de achizitie, valabila la data limita de depunere a ofertelor- in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de servicii in ultimii 3 ani continand valori si perioada de derulare a contractului., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice utilaje, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2013 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer