Achizitie publica - Inspectii service si reparatii curente pentru autovehiculele marca Subaru
Detaliu pentru invitatia numarul 322826
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322826/26.03.2012
Denumire contract: Inspectii service si reparatii curente pentru autovehiculele marca Subaru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0466 BUCURESTICod fiscal: 4204208, Adresa: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Telefon: 0214023599, Fax: 0213455254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213454357, fax: +40 0213454355, persoana de contact: CARMEN OANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 0466 Bucuresti, B-dul Theodor Pallady, nr. 287, sector 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inspectii service si reparatii curente pentru autovehiculele marca Subaru
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inspectii service si reparatii curente pentru autovehiculele marca Subaru
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 677.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la cererea de oferte este in suma de 2690 lei si va fi depusa in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 sau se poate depune la casieria unitatii achizitoare.Nota: in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente (conform prevederilor legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta va constitui garantia de participare la jumatate din valoarea mentionata.Garantia de participare se exprima in lei si trebuie sa fie valabila 100 zile (90 zile termenul de valabilitate al ofertei + 10 zile), de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Mod de constituire: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Virament bancar in contul autoritatii contractante: RO76TREZ7035005XXX00065 deschis la trezoreria sector 3 Bucuresti (cod fiscal UM 0466 Buc: 4204208).- OP-ul reprezentand constituirea garantiei de participare va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand periaoda de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Se constituie in maximum 15 zile de la data semnarii conrtactului si oricum, inainte de inceperea executarii contractului.Garantia de buna executie este 10% (sau conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) din valoarea contractului, fara T.V.A., si va fi depusa in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va depasi cu 14 zile termenul de valabilitate al contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular nr. 1; cerificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul" si este semnat si stampilat); certificat privind plata taxelor si impozitelor locale care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul" si este semnat si stampilat);Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2004, Formular nr. 2, in original; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2 octombrie 2010, fomrular nr. 3; prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile articolului 69, indice 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 4 din sectiunea Formulare, in original.PERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UM 0466 BUCURESTISeful unitatii: Cozma Sorin-GabrielLoctiitorul sefului unitatii: Zamfir Corneliu-IoanContabil sef: Dobre AuraSeful structurii de achizitie: Oana Carmen Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata care sa cuprinda: date de identificare (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); obiectul de activitate, reprezentantii legali, data valabilitate certificat maxim 30 zile inainte de deschiderea ofertelor.Autorizatie tehnica de functionare ca unitate reparatoare, eliberata de RAR, clasa I, II si IV, pentru marca si tipurile de autovehicule care fac obiectul procedurii de achizitie aflata in termen de valabilitate - in copie.Oferta ce nu indeplineste aceasta conditie se va considera ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale sicifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (minim un contract), Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice utilaje, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Documente edificatoare privind implementarea sistemului de management al calitatii, certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 14:52