Achizitie publica - Inspectii si verificari functionale la sistemul de alarmare incendiu si sistemul automat antiincendiu la centralele Ipotesti, Draganesti, Frunzaru, Rusanesti, Izbiceni
Detaliu pentru invitatia numarul 356832
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356832/09.01.2014
Denumire contract: Inspectii si verificari functionale la sistemul de alarmare incendiu si sistemul automat antiincendiu la centralele Ipotesti, Draganesti, Frunzaru, Rusanesti, Izbiceni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Decebal, Nr.11, Jud. Valcea, Rm.Valcea, Romania, cod postal: 240265, telefon: +40 250805130, fax: +40 250735232, persoana de contact: S.H Ramnicu Valcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Decebal, Nr.11, Jud. Valcea, Rm.Valcea, Romania, cod postal: 240265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inspectii si verificari functionale la sistemul de alarmare incendiu si sistemul automat antiincendiu la centralele Ipotesti, Draganesti, Frunzaru, Rusanesti, Izbiceni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se executa inspectii si verificari functionale la sistemul de alarmare incendiu si sistemul automat antiincendiu la centralele Ipotesti, Draganesti, Frunzaru, Rusanesti, Izbiceni pentru mentinerea conditiilor de functionare in siguranta, servicii ce se presteaza la un interval de 6 luni, conform cartilor tehnice ale instalatiilor si conform Legii nr. 307/2007, art.19, alin.1.Procentul de 10% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 1364 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a).Cuantumul garantiei de participare: 260lei ; b).Termenul de valabilitate pentru care se constituie garantia de participare: 90 de zile incepand cudata limita de depunere a ofertelor; c).Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006 : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data stabilita la punctele a) si b) -document prezentat in original -in conformitate cu Formular13sau- prin ordin de plata in contul autoritatii contractante RO53RNCB0263028931760001, deschis la BCR sucursala Valcea), document prezentat in original, cu viza bancii ofertantului ). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana si in alta valuta va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana iar echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile-Operatorii economici ce se incadreaza in categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia de participare la procedura in cuantum redus cu 50%. In acest caz acestia au obligatia de a prezenta documentele solicitate conform modelului prevazut in anexele nr.1 si 2 din Legea 346/2004 .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.NOTA: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatiile prevazute de art.87din HG 925/2006.Garantia de participare se va returna ofertantului in conformitate cu art.88 din HGR nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea totala a contractului.Perioada de valabilitate :12 luniForma de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. ( Formular 14 ) sauretineri succesive din facturi in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, modificata de HGR nr.1045 /2011 astfel : Contul de garantii in care se vor efectua retinerile succesive se va deschide la Trezoreria operativa teritoriala a contractantuluiNOTA : Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.(4)din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind situatia personala a ofertantului in conformitate cu art.180 si 181 din OUG Nr.34 / 2006 (Formular 1)Nota: a) In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.b) In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant, persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, va prezenta documentul susmentionat .Cerinta 2 : Declaratie privind calitatea de participant(Formular2).In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat siFormularul2.1In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant, persoana careasigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionatCerinta 3 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 ( Formular 3).NOTA: Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: Mihail Viorelian STANCULESCU Presedinte Directorat, Aurel Lucian COCOS- membru Directorat , Mihai TELEANU -membru Directorat, Florin MARINmembru Directorat , Marian BRATU - membru Directorat, Constantin TIR?I-Director S.H. Rm.Valcea, Vergiliu SERBAN -Director Adj.Productie, Marian FETITA ? Director Adj. Economic, Mihai STANICA -Sef Serviciu Achizitii Logistica, Cornel TATUC- Inginer sefUHE Slatina, Ion ZANFIR-UHE Slatina, Cs. Jr. Radu SIMA- Compartiment Juridic , NarcisaFLORESCU -Compartiment Achizitii-Contracte .In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.Cerinta 4: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ( Formular 4 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati Cerinta 1 : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ? .Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale /valabilela data limita de depunere aofertei sidin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie saaiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati .Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Note: a) Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;b).Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Cerinta 2 : Prezentarea Autorizatiei ofertantului emisa in temeniul Ord. MAI Nr. 87/2010 pentru efectuare de lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor, copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ? .Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabilela data limita de depunere a ofertei .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista serviciilor de inspectii si verificari functionale la sisteme de alarmare incendiu si sisteme automate antiincendiuexecutate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Daca oferta se depune de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pt asociere in ansamblu semnata de reprezentantul legal al asociatului desemnat lider si fise centralizatoare individuale pt fiecare asociat in parte semnate de reprezentantul legal al fiecarei asociat, inclusiv liderul.Cerinta nr. 2Experienta similara .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aprestatsi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel putin 1 (unu) contract avand ca obiect serviciide inspectii si verificari functionale la sisteme de alarmare incendiu si sisteme automate antiincendiu a carui valoare, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 13.000 lei; la care se vor atasa : - certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare , de exemplu: a)Proces verbal de receptie partiala/ receptive la terminarea lucrarilor si PIF/receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din parteabeneficiarilor (model orientativ Formularul 6.2);sauc) Documente constatatoare emise de autoritati contractante lafinalizarea contractelor de prestari servicii;Notaa) Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime se va lua in calcul numai cota de participare a ofertantului in contractul respectiv. Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv.b)Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.c)In cazul unei oferte depuse in asociere, cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., Cerinta nr. 3Asigurarea cantitatiilorde utilaje, echipamente si dotari propuse pentru indeplinirea contractuluiIn cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare sau ambii dintre asociat (i) va/vorputea prezenta documentul mentionat .Cerinta nr. 4Asigurarea resurselorumane ?personal tehnic si de executie contractPrezentare echipa personal tehnicin componenta careia sa fie inclus cel putin un responsabil tehnic cu executia. Pentru acesta se va prezenta Atestatulin domeniu/Legitimatia valabila emis/emisa in conf. Regulamentul aprobat prin Ordin MECMAnr. 364/2010( copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ? ).Pentru restul echipei tehnice se vor prezenta documente suport ( copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ? ) corespunzatoare astfel: -CV-uri format EUROPASS, original semnate de titularcu nominalizarea proiectelor la care au participat- documente privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala )Pentru toti membrii echipei tehnice desemnatese va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Cerinta nr.5PrezentareEchipa de executiecu calificare minima necesara ( autorizatii conform Ordin MAI nr. 87/2010), Cerinta nr.6Informatii privind subcontractantiiPt.fiecare subcontractant se vordepunedocumente relevante si doveditoare pentru acordul acestuia, resursele materiale si/sau umane pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza a fi atribuit Certificarea implementarii S.M.C conform ISO 9001:2008 sau echivalentin domeniul activitatilor convergente cu natura si obiectul contractului si in vigoare la data limita de depunere a oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 10:06