Achizitie publica - Instalare echipamente de iluminare stradala in localitatile Solovastru si Jabenita
Detaliu pentru invitatia numarul 19077
PRIMARIA SOLOVASTRU
Cod de identificare fiscala: 4728148
Adresa: SOLOVASTRU NR 374 , MURES, Solovastru
Telefon: 0265534112
Fax: 0265534112
Denumire invitatie: Instalare echipamente de iluminare stradala in localitatile Solovastru si Jabenita
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Proiectare si executie: Instalare echipamente de iluminare stradala in localitatile Solovastru si JabenitaCerere de oferta Offline
Stare procedura: -
Data publicarii: 27.03.2007 14:40
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2007 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SOLOVASTRU NR.374 jud.MURES
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
I.Capacitate tehnica: 1.Prezentarea sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor-prezentare certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/20002.Prezentare certificat protectia mediului ISO 14001:19993.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti- cel putin doua recomandari4.Resurse tehnice: -dotare cu minim o autoscara-minim o autospeciala de tip PRB-minim o automacara de 12 tone5.Resurse umane: -proiectant autorizat cu atestat pentru proiectare retele electrice aeriene sau in cablu 0, 4-20 KV(cel putin o persoana)-electricieni autorizati (cel putin 5 persoane)-sef santier(cel putin o persoana)II.Capacitatea economico-financiara1.Situatia financiaraCifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, minim 350.000 euro.
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante Solovastru nr.374, Mures la pretul de 100 lei care se achita la casieria unitatii.