Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalare sistem de alarma de interior-exterior cu supraveghere video


Detaliu pentru invitatia numarul 184317
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Cod de identificare fiscala: 4183199
Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 402.92.05
Fax: 402.93.72
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Instalare sistem de alarma de interior-exterior cu supraveghere video
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45312200-9 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Instalare sistem de alarma de interior-exterior cu supraveghere video
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.02.2009 08:57)
Data publicarii: 13.11.2008 14:22
Data limita de depunere a ofertelor: 24.11.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: UPB ? Corp Rectorat, camera R 518 dupa ce se vor inregistra la Registratura Centrala , camera R 015
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.11.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UPB, Spl. Independentei-313, corp Rectorat, et.5, camera 508
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a.Declaratie privind eligibilitateab.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181c.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statd.Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertuluie.Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrul Comertuluif.Fisa de informatii generaleg.Listacuprinzand subcontractantiih.Recomandari din partea altor beneficiarii.Documente care atesta calitatea lucrarilorj.Fisa de informatii privind experientasimilarak.Situatia privind obligatiile contractuale in desfasurarel.Bilant contabil la data de 30.06.2008m.Balanta contabila la 31.09.2008
UPB, Spl. Independentei-313, corp Rectorat, et.5, camera 518, zilnic intre orele 8.30-13.30, pe baza scrisorii de interes, cost 100 lei
Motive anulare:
Altele
Observatii: comisia a decis anularea procedurii in conformitate cu prevederile art.209 alin 2 lit. a) si b) din OUG 34/2006 din cauza omisiunilor existente in caietul de sarcini si care nu permit o evaluare corecta si obiectiva a ofertelor in conformitate cu necesitatile si exigentele autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer