Achizitie publica - Instalatie automata pentru incalzire gazon ? Stadion municipal
Detaliu pentru invitatia numarul 333000
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333000/02.08.2012
Denumire contract: Instalatie automata pentru incalzire gazon ? Stadion municipal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Vaslui, Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, Birou Achizitii Publice, et. II, cam 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie automata pentru incalzire gazon ? Stadion municipal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea instalatiei automata de incalzire a gazonului Stadionului Municipal Vaslui in concordan?a cu?Normativul privind proiectarea terenurilor sportive ?i stadioanelor din punct de vedere al cerin?elor legii privind calitatea in construc?ii precum ?i reglementarile tehnice specifice construc?iilor indicativ NP 066-01? ?i normele FIFA ?i UEFA: - se vor utiliza cabluri incalzitoare extrarezistente, instalate la o adancime de 20 cm.- puterea instalata per mp va fi de aproximativ 86W/mp.- sistemul va fi impartit in 6 zone individual controlate de catre 6 termostate si senzori de temperatura aferenti pozitionati la nivelul radacinilor gazonului (aproximativ 10 cm adancime).Unitatile de control vor fi pozitionate in interiorul tablourilor electrice zonale.- sistemul de incalzire va mentine la nivelul radacinilor gazonului o temperatura de 6° ? 10° C astfel incat solul va fi mentinut cald si moale.
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 561, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 11.230 leiDurata garantiei de participare: 90 DE ZILE DE LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR. Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: - Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ( scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta, . Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.- Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera b)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sauoperator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.-Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006-Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , pct 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea?Completarea declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 modificata si completata?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident);?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Nota: Se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cuoferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006?Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel3) Viceprimar ? prof. Valeriu Caragata4) Director DGU ? ing. Bogos Valeriu5) Sef Serviciu Investitii ? ing. Cristea Traian Prezentarea Certificatului Constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasatpe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRE, respectiv: - ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice.Ofertantul va prezenta Autorizatii, atestate, alte dovezi concludente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa informatii generale ofertantSe prezinta Fisa informatii generale ofertant, respectiv cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de recomandare din partea beneficiarului pentru cel putin un contract executat, Cerinta nr. 2Declaratie referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si dovadaca operatorul economic dispune de un echipament special care va taia terenul fasii la distante specificate, dupa care se va ingropa cablul incalzitor la 20 cm adancime., Cerinta nr. 3Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari, ofertantul va trebuisa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestatsi un responsabil cu controlul calitatii. Pentrupersonalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa o declaratie de disponibilitate . Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, ISO14001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 17:45