Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INSTALATIE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA CUTUS ,COM.CRIZBAV, Judetul Brasov ?PROIECTARE, EXECUTIE SI MENTENANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 336982
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CRIZBAV
Numar invitatie: 336982/09.10.2012
Denumire contract: INSTALATIE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA CUTUS , COM.CRIZBAV, Judetul Brasov ?PROIECTARE, EXECUTIE SI MENTENANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRIZBAVCod fiscal: 15141180, Adresa: Com. Crizbav, Str. Principala, nr. 141, jud. Brasov, Crizbav, Telefon: 0268/481755, Fax: 0268/481755
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Crizbav, Str. Principala, nr. 141, jud. Brasov, Crizbav, Romania, cod postal: 507081, telefon: +40 268481755, fax: +40 268481755, persoana de contact: Primaria Comunei Crizbav
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Crizbav, Str. Principala, nr. 141, jud. Brasov, Crizbav, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INSTALATIE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA CUTUS , COM.CRIZBAV, Judetul Brasov ?PROIECTARE, EXECUTIE SI MENTENANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de proiectare executie lucrari si mentenanta pentru obiectivul de investitie INSTALATIE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA CUTUS , COM.CRIZBAV, Judetul Brasov
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Codlea RO005TREZ14124510220XXXXX, CUI 15141180.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, de la depun. ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 90.000lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 8. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conf. formular nr. 33. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 1Ac) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1CPersonal: Balasi Sorin ? primar; Marcu Gheorghe - viceprimar; Naferica Bogdan -secretar; Biro Gabriela - contabil, Consilieri locali: BUTCA LENUTA, CALANOS GRUIA, COSCODAR IOAN, DUTIA MARIA MAGDALENA, JAKAB ARPAD, KALANYOS OPRI, MARCU GHEORGHE, MORAR GHEORGHE, MUNTEANU BUSUIOC, RUJAN ION.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Bf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari retele canalizari si apa).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min. 9.200.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR si BCE pt fiecare an in parte. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de BCE, Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele si lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma)., Prezentarea fisei de exper. sim., pt contracte al caror ob. a fost executie retele de canalizare si/sau statii de epurare. Fisele de exp sim. vor fi insotite de copii dupa elem. relevante ale contractelor (denumirea contr., partile contract., valoarea contract, durata contract.), p-v de receptie la terminarea lucrar., recomandari din partea benefic. Pt executie se va prez cel putin 1 contract sim., exec. in ultimii 5 ani, avand ca ob. executia de unei lucrari de instalatii de canalizare si/sau statii de epurare de cel putin 2000 de locuitori echivalenti. Pt.proiectare se va prez. cel putin un contract privind instalatie de canaliz.si/sau statie de epurare de cel putin 2.000 locuitori echiv. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat leisau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei la cursul BCE din perioada respectiva., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006., Personal minim necesar: - sef santier: inginer diplomat licentiat/ inginer colegiu, absolvent al Facultatii de Constructii.- responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MLPTL- responsabil cu Controlul Tehnic de Calitate CQ- nominalizare responsabil cu securitatea muncii- nominalizare responsabil de calitate- nominalizare responsabil de mediu, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Utilaje necesare: Dotarea minima: 1. Miniexcavator ?minim 1 buc2. Autocamion? minim 1 buc3. Automacara ? minim 1 buc4. Incarcator frontal ? minim 1 buc5. Aparat sudura tevi polietilena prin electrofuziune ? minim 1 buc, Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de executie., Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii), ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertatese acorda punctajul maxim alocat acestui criteriu;pentru alt pret se acorda punctajul astfel: P(n)=(pret minim/pret(n))xpunctajul maxim alocat Nota: -pretul ofertei va fi constituit din pretul serv de proiectare+ pretul de executie propriu-zis la care se adauga pretul mentenantei pe 5 ani si costurile generate de asigurarea finantarii de catre ofertant. Costurile mentenantei vor cuprinde cheltuielile de intretinere si reparatii a instalatiilor, altele decat cheltuielile asumate prin garantia acordata lucrarilor iar costurile financiare de creditare vor cuprinde dobanzi, comisioane, alte cheltuieli pe care le face executantul prin acest angajament
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: termenul minim de executie este de 12 luni (360 zile) iar termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 24 luni (720 zile). Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de executie cea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 20 puncte. O durata de executie mai mica de 12 luni (360 zile) nu va fi punctata suplimentar. b) pentru durate de executie mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))xpunctaj maxim alocat; durata de executie se coreleaza cu graficul de executie fundamentat pe principiul drumului critic.Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma;term de executie contine term de proiectare+durata executiei.
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Garantia minima acordata este de 24 luni. Garantia maxima admisa este de 120 luni. Orice durata de garantie sub garantia minima va fi punctata ca neconforma. Duratele de garantie ofertate peste garantia maxim admisa nu se va puncta suplimentar. Punctajul pentru toate celelalte oferte se vaacorda astfel: P(n)=(garantia (n) /garantie max) xpunctaj max alocat. Ofertantii au obligatia sa fundamenteze garantia acordata prin agremente tehnice si certificate de calitate emise de producatori pentru materialele puse in opera.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer