Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatie de climatizare pentru «Atelier de reparatii si exploatare CHE. Centru dispecer Oradea»


Detaliu pentru invitatia numarul 323290
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 323290/02.04.2012
Denumire contract: Instalatie de climatizare pentru «Atelier de reparatii si exploatare CHE. Centru dispecerOradea»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ogorului nr.34, Oradea, Romania, cod postal: 410554, telefon: +40 259407515, fax: +40 259408690, persoana de contact: Sucursala Hidrocentrale Oradea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei Hidrocentrale Oradea, str. Ogorului nr.34, Oradea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie de climatizare pentru «Atelier de reparatii si exploatare CHE. Centru dispecerOradea»
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea climatizarii pentru incintele corpului de cladire.
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a).Cuantumul garantiei de participare: 1084.4 lei ; b).Termenul de valabilitate pentru care se constituie garantia de participare: 50 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; c).Modul de constituire a garantiei de participare: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate de 50 de zile de la data stabilita la punctele a)., respectiv b)., (document prezentat in original) in conformitate cu formularul prevazut in Anexa-Formularul 2 din Sectiunea IV. -prin ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO 83 RNCB 0032 0183 3187 0001, deschis la BCR sucursala Oradea), document prezentat cu viza bancii ofertantului; -prin depunere de numerar la casieria situata la sediul S.H. Oradea. -operatorii economici ce se incadreaza in categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia de participare la licitatie in cuantum redus cu 50%. In acest caz acestia au obligatia de a prezenta documentele solicitate conform modelului prevazut in anexele nr.1 si 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. NOTA: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei (in cazul in care aceasta este solicitata) si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. -conform prevederilor art.278^1, alin. (1), lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie, in cuantum de 5% din valoarea , fara TVA, a contractului stipulat la art.5.1., astfel: -printr-o scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante emisa de o societate bancara (si care devine anexa la contract); se va completa in conformitate cu Formularul 17 din Sectiunea IV; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; se va prezenta in original si va deveni anexa la contract; Instrumentele de garantare vor fi irevocabile, iar plata garantiei de buna executie se va face neconditionat. Contractantul se obliga sa constituie garantia de buna executie in termen de maxim 15 zile de la data perfectarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (document prezentat in original) - Documente obligatorii: declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul prevazut in Anexa-Formularul 3a din Sectiunea IV.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (document prezentat in original) - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documente obligatorii: declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul prevazut in Anexa-Formularul 3c din Sectiunea IV.Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire in cadrul S.C. Hidroelectrica S.A. ? Sucursala Hidrocentrale Oradea: Mihai Dan GROZA ? Director, Florian POPA ? Director adjunct tehnic, Iuliana VESA ? Director adjunct economic si comercial, Calin MUSCA ? sef serviciu contracte, Ioan MARTIN - sef serviciu dezvoltare, Ludovic LOVADI - inginer serviciu dezvoltare.-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (document prezentat in original) - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, respectiv art. 181 din OUG nr.34/2006 determina excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documente obligatorii: declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul prevazut in Anexa-Formularul 3b din Sectiunea IV.Confirmarea privind indeplinirea de catre operatorul economic ofertant a obligatiilor exigibile de plata ? taxe si impozite la bugetul general consolidat ? se va realiza prin anexarea la declaratie a Certificatului de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta (document prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Confirmarea privind indeplinirea de catre operatorul economic ofertant a obligatiilor exigibile de plata ? taxe si impozite la bugetul local ? se va realiza prin anexarea la declaratie a Certificatului de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta (document prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-Declaratie pe propria raspundere a operatorului economic ofertant din care sa rezulte calitatea in care acesta participa la prezenta procedura de atribuire (document prezentat in original). Documente obligatorii: declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul prevazut in Anexa-Formularul 11 din Sectiunea IV.-pentru persoanele juridice straine: in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar public. Documentele edificatoare eliberate de catre autoritatile competente din tara in care operatorul economic ofertant este rezident se vor prezenta traduse in limba romana. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul unde ofertantul isi are sediul, emis cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa reiasa obiectul de activitate - Din obiectul de activitate precizat in certificatul constatator prezentat de catre operatorul economic trebuie obligatoriu sa rezulte si activitatea de furnizare de produse similare cu obiectul achizitiei. Documente obligatorii: document prezentat in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata-pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documente prezentate traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (document prezentat in original) Cerinta minima obligatorie de calificare o reprezinta indeplinirea de catre operatorul economic ofertant a unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate specific furnizarilor de produse ofertate, dupa cum urmeaza: cel putin/minimum 174800 lei, fara TVA., Ultimul bilant contabil inregistrat (document prezentat in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse realizate in ultimii 3 ani (document prezentat in original) Furnizarile se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare in valoare de cel putin/minimum 87450 lei, exclusiv TVA (valoarea estimata a contractului) (document prezentat in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila)., Declaratie (daca este cazul) privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (document prezentat in original, Declaratie cuprinzand informatii referitoare la dotatiile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract (document prezentat in original), Declaratie cuprinzand referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (document prezentat in original)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer