Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatie de clorinare cu clor gazos, pentru dezinfectia apei potabile


Detaliu pentru invitatia numarul 330397
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 330397/26.06.2012
Denumire contract: Instalatie de clorinare cu clor gazos, pentru dezinfectia apei potabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Septimiu Sarmasan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie de clorinare cu clor gazos, pentru dezinfectia apei potabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, furnizare, montare si punere in functiune a unei instalatii de clorinare pentru dezinfectia apei potabile
II.1.6) CPV: 42993200-5 - Instalatie de dozare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.000.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -depunere directa la casieria S.C. CAS S.A.-virament bancar, ordin de plata, semnat/a de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 3. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)-(Formular nr. 4).In conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta ve retine contestatorului din garantia de participare suma de 1200 Lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul nr.7).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.8).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular nr.9).Certificat de Atestare Fiscala(datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.10).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Septimiu Sarmasan.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la Sectiunea III.2.1.a).Daca candidatul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert sustinator, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181 [lit.a), c1) si d)] si art. 69^1 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul/asociatul, dupa caz, au ca obiect de activitate principala sau secundara activitatile care fac obiectul procedurii de achizitie.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare. Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de cel putin o recomandare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Recomandarea emisa de catre clientul respectiv trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de furnizari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii caracteristicilor tehnice. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer