Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 111320 | 111923 | 11207 | 11216 | 112856 | 113070 | 1131 | 113118 | 113410 | 113552 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INSTALATIE DE DENITRIFICARE A APEI POATBILE DIN SURSA DE APA POIANA REGIUNEA TURDA-CAMPIA TURZII


Detaliu pentru invitatia numarul 327472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Numar invitatie: 327472/22.05.2012
Denumire contract: INSTALATIE DE DENITRIFICARE A APEI POATBILE DIN SURSA DE APA POIANAREGIUNEA TURDA-CAMPIA TURZII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA "ARIES" S.A.Cod fiscal: RO 20330054, Adresa: Str.Axente Sever nr.2, Turda, Telefon: 0264/311771, Fax: 0264/311772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INSTALATIE DE DENITRIFICARE A APEI POATBILE DIN SURSA DE APA POIANAREGIUNEA TURDA-CAMPIA TURZII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ?INSTALATIE DE DENITRIFICARE A APEI POATBILE DIN SURSA DE APA POIANAREGIUNEA TURDA-CAMPIA TURZII
II.1.6) CPV: 42993200-5 - Instalatie de dozare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 5000.Cuantumul garantiei de participare (care trebuie sa fie < decat 2% valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, dar nu mai = decat 2% valoarea estimata)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO 93 BTRL 05101202A7261701 - S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A. sau printr-un instrument de garantare, potrivit art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se va atasa in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art.180Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Solicitare cazier fiscal/judiciar pentru operatorul economic(firma) si pentru administratori/actionari.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006.Forma de depunere a documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face avandu-se in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.II. Art.181Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formular B).Forma de depunere a documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face avandu-se in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011Se va solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conform Ordinului nr. 314/2010.Se solicita prezentarea ?Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Reprezentant legal SC Compania de Apa Aries S.A. - Director General ? Alexandru SabauTurcu Laurentiu ? Presedinte comisie evaluare oferteStanca Margeanu - Membru comisie de evaluare a ofertelorMihaela Sarb - Secretar comisie de evalaure a ofertelorSe solicita certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileSe solicita certificat fiscal doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Forma de depunere a documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face avandu-se in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Se solicita o declaratie si subcontractantului si tertului pt. neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006.Se solicita certificatul constatator emis de ONRC. De mentionat faptul ca ofertantului clasat pe locul Ii se va solicita prezentarea a acestui document, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa faca dovada unei cifre de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani , in conformitate cu prevederile art. 185 alin. 1 lit. c) din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind listaprincipalelor furnizari in ultimii 5 aniPrezentarea a maxim 3 contracte cu obiect similar furnizate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)., Cerinta nr. 2Recomandari . Se solicita cel putin o recomandare din partea altor beneficiari. Produsele care vor fi livrate in contractul de furnizare vor indeplini conditiile prevazute in art. 188 alin 1 lit. d). Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate care sa ateste conformitatea identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante (ISO, TUV, echivalente.) ISO 9001/2000 sau ISO 9001/2008, in conformitate cu art. 191 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online in SEAP. Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de particiapre.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer