Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatie de iluminat rutier bretele si intersectii in zona pasajului subteran din Municipiul Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 344831
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 344831/04.04.2013
Denumire contract: Instalatie de iluminat rutier bretele si intersectii in zona pasajului subteran din Municipiul Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251415907, fax: +40 251411561, persoana de contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.A.I.Cuza nr.7 Craiova, sala de sedinte Gheorghe Ghitu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie de iluminat rutier bretele si intersectii in zona pasajului subteran din Municipiul Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform proiectului nr.194/2013 se vor realiza lucrari de iluminat intrare si iesire pasaj subteran inclusiv iluminat bretele laterale.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 707 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4400 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 180 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 dinSectiunea Formulare), sau numerar la casierea autoritatii contractante. Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. In situatia in care se vaopta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/20
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia?Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Anamaria Mihaela Covaci-Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Badea Ramona Nicolae Dragota, Barbulescu Bogdan, Ionut Parvulescu, Georgeta Tudor, Margineanu Gabriel, Cristina Madalina Cretu, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Mihalcea Gabriela Elena, BicaIleana, Sorin Pena.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cherciu Dan Adrian, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Dindirica Lucian Costin, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Nanu Andrei Gheorghe, Pana Ionel, PirvuGheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefarta Emilian, Toader Vergil, Tudor Florentin, Vasile Marian, Voicu Dorel .5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.Autorizatii solicitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este atestat ANRE de tip B.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) trebuie sa fie mai mare sau egal cu: 440.000 lei (exc. TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conf. cu prev. Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pt.criteriullegat de cifra de afaceri.Daca un grup de op. ec. depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, 2.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentruultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate laorganele competente.In situatia in care bilantul contabil aferent anului 2012 nu este inregistrat laorganele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, aut. contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceri aferenta anului 2012.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nuare posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul dea-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altordocumente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a ofertantului., 3.Tert sustinator financiar (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinereaacordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va completa Anexa nr. 16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari.Lista va contine valori, perioade si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isirezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., 2.Experienta similaraOfertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, respectiv lucrari de iluminat, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui contract/ unor contracte, cu o valoare cumulata de cel putin 220.000 lei (excl. TVA).Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de aprezenta: -Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
-certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatiiprivind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate, valoarea, perioada de executie a lucrarilor, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptiepartiala sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Lucrarile declarate ca experienta similara va/vor ficuprinse obligatoriu in Anexa nr.16 ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.- Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice declarateca fiind necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membrual asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare., Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate decare dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., 6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de lucrari.Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: - un sef de santier ? inginer instalatii electrice, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari, autorizat ANRE sau echivalent pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului;
- 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ), angajat al ofertantului sau al caruiangajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: -CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
-documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajateale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, -angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc;
- Decizie interna de numire, pentru specialistul responsabil cu controlultehnic de calitate.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana., 7.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Daca este cazul)Se va completa Anexa nr.18? Model declaratie subcontractanti, cusubcontractantii si specializarea acestora, partea din contract ce va fi subcontractanta, precum si procentul de subcontractare.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privindneincadrarea intr-o situatie de conflict de interese.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., 8.Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazulIn conformitate cu art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice siprofesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. 1. Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poateaplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru lucrari de instalatii electrice (ISO 9001:2008 sau echivalent).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o va realiza., 2. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantuluipentru lucrari de instalatiielectrice (ISO 14001 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o va realiza.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer