Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatie de monitonizare, operare si automatizare Nod Tehnologic Coroi


Detaliu pentru invitatia numarul 342914
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 342914/20.02.2013
Denumire contract: Instalatie de monitonizare, operare si automatizare Nod Tehnologic Coroi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie de monitonizare, operare si automatizare Nod Tehnologic Coroi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatie de monitonizare, operare si automatizare Nod Tehnologic Coroi, conform caiet de sarcini.Valoarea estimata totala a contractului este de 1420000 lei din care 71000 lei reprezinta "cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: G=26980lei; -pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul BNR leu/euro valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor;
-mod de constituire: OP in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 70 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 5128, 99 lei
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constituiprin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere, RUSU IOAN Director General, MARES GABRIELA ELENA Sef Serviciu, LATA ILIE Director General Adj., STEFANESCU IOAN Director Departament , TATARU ION Director Departament , COSMA EMIL FLORIN, Director Departament , LUPEAN MARIUS VASILE Director Directie, IDU OLGA Director Directie, MARIN DUMITRU Director Directie, MEDESAN VASILE Director Directie, BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie, PINZAR ADELA Sef Serviciu, FILIPAS LAURA Sef Birou, HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist, ION ANDI MARIAN Inginer, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SZABO ALEXANDRA Consilier Juridic, SIMESCU VIORICA Tehnician, PETRARIU IOAN Sef Serviciu, MARINESCU MARIA LUCIA Sef Serviciu, BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, GOAGE MIHAI Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, SAIALEXANDRUDirector Directie, RAU IOAN Director Directie, BUCUR ADRIAN Director Directie, NOVAC MIRCEA Ing.sef DPC, COMSA ADRIAN Director Directie) -inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii. Se va prezenta atestat tip B emis de ANRE sau echivalent, ptr. pers. juridica. conform Legii 123/2012 modificata, si a Ord. ANRE 24/2007-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional);Se va prezenta atestat tip B emis de ANRE sau echivalent, ptr. pers. juridica. conform Legii 123/2012 modificata, si a Ord. ANRE 24/2007
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept (se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991);, -declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimi 3 ani, Ca.min.= 1.349.000 lei-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listalucrarilorexecutate din ultimii 5 ani, - Exp.sim.min.= 674.500 lei. (unul sau mai multe contracte de lucraria caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei)-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Informatii privind subcontractantii, Conditii de mediu in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006, Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care sementioneaza respectarea conditiilor de mediu in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006, conform art.188 alin.3 lit e din OUG34/2006 modificata certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conformISO 9001/2008 sau echivalent, certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer