Achizitie publica - Instalatie de oxigenoterapie(instalare si punere in functiune instalatie sub presiune distributie gaze medicinale).
Detaliu pentru invitatia numarul 328068
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328068/29.05.2012
Denumire contract: Instalatie de oxigenoterapie(instalare si punere in functiune instalatie sub presiune distributie gaze medicinale).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTICod fiscal: 4318016, Adresa: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Telefon: 0248-221154, 0248-218090, Fax: 0248-221154, 0248-218090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Romania, cod postal: 110069, telefon: +40 221154, fax: +40 221154, persoana de contact: Mihaela Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Telefon: 0248-221154, 0248-218090, Fax: 0248-221154, 0248-218090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie de oxigenoterapie(instalare si punere in functiune instalatie sub presiune distributie gaze medicinale).
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de extindere instalatii oxigen, Pavilion A, et.1 + et.2, cazarma 705 Pitesti, constand in lucrari de extindere retele oxigen si aer comprimat, precum si montaj utilaje distribuite fluide medicale, curenti tari si slabi
II.1.6) CPV: 33157810-6 - Instalatie de oxigenoterapie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 873.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de partse const de catre ofconform art.43 alin 2a) si 2b) din OUG 34/2006. Cuantunul gar de part este de 6.000, 00 lei.Forma de const este cea previn art 86 din HG 925/2006. Perioada de val a gar este de 90 de zile calendaristice de la data limita stab pentru dep of. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, aut cont va retine 1% din valoarea garantiei de participare, conf art 278 indice 1, litera a, din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 5% dinpretul contractului fara TVA. Se constituie prin retineri succesive din facturile partiale conform prevederilor HG 1045/2011;Se restituie astfel: 70% din val.garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucr., restul de 30% la expirarea perioadei de garantie a lucr.executate, pe baza PV de receptie finala, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Constituirea garantiei: scrisoare de garantie bancara, in favoarea aut.contractante, si devine anexa la contract. Achiz.are dreptul de a emite pretentii asupra ei, in limita prejudiciului creat, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, daca furniz. nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator oblig.asumate prin prezentul contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiCerinta nr.1Op. ec. vor face dovada ca nu se incadreaza una din situatiile stipulate la art 180 si 181 din O.U.G. 34/2006. Documente de confirmare: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate formular nr.12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta formular nr. 12B Cerinta nr.2Prezentarea unui certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular nr.12C.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69(1) din Oug 34/2006 formular nr.12D.Prezentarea avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii din Romaniadin care sa rezulte ca ofertantul are inregistrata si activitatea de reparare, verificare si punere in functiune dispozitive medicale.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -Col. Medic GUITA-ALEXANDRU Gigel- Lt. Col. Ec. Radu Man- Col. Medic Arsene Mihail- farm. Cruceana Danel- ec. Ciobanu Mihaela- ec Florea Mihaela-pcc Iacovescu George Cerinta nr.1Op. ec.vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generale prin completarea formularului nr.5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certif si autoriz treb sa fie in termen de valab.Lista cu princ lucrari exec in ultimii 5 ani (in funct de data infiintsocietatii.)- Formular anexa nr.4.Lista experienta similara-confirma exec a cel putin unui contract ce contine lucr sim din caietul de sarcini.Se va confirma prin prez unor doc emise sau contrasemnate de o aut sau de catre un client beneficiar(copie dupa cont), insot de certif de buna ex cu valori, per si locul exec lucrarilor, modul de indep a oblig, benef, indif daca acestia sunt autoritati sau clienti privati. Oblig se vor dep copii ale proc verb de receptie la term lucr finale impreuna cu anexele de remedieri, dupa caz.Decl de conf CE pentru utilajele of.Decl de conf CE, pt inst.de gaze med exec.Decl priv echip teh si util., Operatorii economici care brazeaza tevi din cupru trebuie sa detina certificat de calificare conform standardului SR EN 13133 si trebuie sa fie autorizati ISCIR conform prescriptiei tehnice PT CR 9/1 .Procedurile de brazare trebuie sa fie validate conform standardului SR EN 13134 si omologata ISCIR conform prescriptiei tehnice PT C 6/1.Prezinta dovada ca detine echipament pentru testare in conformitate cu standardul EN ISO 7396 1, EN ISO 7396-2 si SR EN 13133 si HTM 02-01, sau echivalent.Se vor atasa obligatoriu copiile certificatelor de brazare., Executantul lucrarii de instalatii gaze medicale trebuie sa detina personal propriu calificat in conformitate cu prescriptia tehnica ISCIR, PT CR 9/1 si EN ISO 7396-1 sau echivalent.Se vor atasa obligatoriu copii dupa autorizatiile de sudori.Se vor atasa obligatoriu copii ale certificatelor eliberate de ISCIR., Executantul lucrarilor de reparatie a instalatiilor pentru distributia gazelor medicale trebuie sa aiba in Romania service autorizat , sens in care va prezenta copie conform cu originalul dupa Avizul de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii din Romania din care sa rezulte ca ofertantu are inregistrata si activitatea de reparare, verificare si punere in functiune dispozitive medicale.Executantul lucrarilor de reparatii a instalatiilor de gaze medicale are obligatia de a prezenta o declaratie din care sa rezulte numarul de specialisti , numarul de echipe de interventie , ateliere de reparatii si dotare cu aparatura de masura si control a unitatii care va presta activitatea de service. ISO 9001, ISO 14001, ISO 13485 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 08:58