Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INSTALATIE DE STINS INCENDIU


Detaliu pentru invitatia numarul 338235
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale - Unitatea Teritoriala 145
Numar invitatie: 338235/26.10.2012
Denumire contract: INSTALATIE DE STINS INCENDIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale - Unitatea Teritoriala 145Cod fiscal: RO 2710616, Adresa: localitatea Tantareni ; judetul Gorj, tantareni, Telefon: 0251441903 ; 0722658701, Fax: 0251441903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Tantareni ; judetul Gorj, tantareni, Romania, cod postal: 217535, telefon: +40 251441903, fax: +40 251441903, persoana de contact: Adrian Constantin Paun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Tantareni ; judetul Gorj, tantareni, Romania, cod postal: 217535, telefon: +40 251441903, fax: +40 251441903, persoana de contact: Adrian Constantin Paun
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INSTALATIE DE STINS INCENDIU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ANRSPS UT145 Tantareni-Gorj achizitioneaza 1 buc. ?Instalatie de stins incendiu" care va deservi un rezervor de depozitare a produselor petroliere.Achizitia include: documentatia tehnica, furnizarea echipamentelor ce compun instalatia, montajul instalatiei, punerea in functiune si instruirea utilizatorului.
II.1.6) CPV: 35111000-5 - Echipament de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Cuantumul garantiei de participare: 2200 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare la procedura de atribuire este de 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se constituie prin una din formele prevazute la art.86/H.G. 925/2006, dupa cum urmeaza: ? instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original ? Formularul N;? ordin de plata, in contul RO10TREZ3365005XXX001891 deschis la Trezoreria Tg. Jiu, beneficiar A.N.R.S.P.S. ? U.T. 145, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta;In cazul in care un op. ec. depune o contestatie care este respinsa de CNSC ca nefondata, in cf. cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din gar. de participare suma de 1129 lei.In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. 2, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare documente emise de autoritati competente sau declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retinere integrala din valoarea facturii, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Cuantumul acesteia va fi de 5% din pretul contractului fara TVA.Nu se fac plati partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.-Cazierul fiscal pentru operatorul economic (firma) si cazierul judiciar pentru administratori/actionari (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006);
-Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul G.II.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul A.III.Se va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta" - conform Ordinului nr.314/2010 - Formularul B.IV.Se va prezenta "Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006" - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012) - Formularul C.V.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: -certificat fiscal privind plata impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune ofertele-certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune ofertele.Persoanele cu functii de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ale autoritatii contractante sunt Zisu Catalin-ordonator secundar, Paun Adrian-ordonator tertiar, Sandu-Vasilcan Paula-coordonator compartiment financiar contabil, Racea Elena-jurist, Rujenescu Mihaela-Viza CFP, Luta Nicolae-referent, Rujenescu Constantin-referent. - se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul" Certificatul constatator emis de O.N.R.C.(eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei depunerii ofertei);
- se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul" autorizatie instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, conform HG nr. 1490/2004 si HG nr. 259/2005;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: III. Cifra de afaceri- Se solicita fisa de Informatii generale cuprinzand media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani (2009 -2011). Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2009 - 2011 nu poate fi mai mica de 100.000 lei - Formularul D.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, echipamentele individuale de protectie, etc., care pot fi utilizate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Personal-se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul" autorizatie ISCIR pentru sudorul care executa operatiunile de sudare otel si polietilena, conform Prescriptiei Tehnice ISCIR - CR9;
-se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul" autorizatie pentru personalul cu responsabilitati privind echipamentele tehnice si instalatiile din spatiile industriale cu pericol de atmosfere explozive, conform Legii nr. 319/2006, Normativ Nex 01-06/2007, HG nr. 1058/2006;, -Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? autorizatie ISCIR in domeniul montare si reparare conducte metalice pentru fluide cu parametrii minimi: Pmax = 40 bar, conform Prescriptiei Tehnice ISCIR CR4;
-Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? autorizatie ISCIR in domeniul reparare recipiente metalice stabile sub presiune cu parametrii minimi: V = 2000m3, Pmax = 40 bar, conform Prescriptiei Tehnice ISCIR CR4;
-Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? atestat responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatiile sub presiune clasice, conform Ordin ISCIR nr. 465/2009;
-Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? atestat responsabil tehnic cu sudura, conform Ordin ISCIR nr. 465/2009;
-Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? autorizatie proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, conform HG nr. 1490/2004 si HG nr. 259/2005;, -Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? tehnician pentru sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor;
-Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? proiectant pentru sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor, conform O.G. nr. 129/2000, republicata;
-Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? certificat de atestare responsabil tehnic cu executia ? constructii sau decizia de numire, conform Legii nr. 10/1995 ISO 9001/2008 managementul calitatii;ISO 14001/2004 managementul de mediu;SR EN ISO 27001/2006 managementul securitatii informatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul achizitorului
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer