Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatie electrica de incalzire si de racire


Detaliu pentru invitatia numarul 351147
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Numar invitatie: 351147/25.07.2013
Denumire contract: Instalatie electrica de incalzire si de racire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTICod fiscal: 25502860, Adresa: Str. Stanta Ecaterina, nr. 3, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 213101059, Fax: +40 213101069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP(www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie electrica de incalzire si de racire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei instalatii electrice de incalzire si de racire pentru sediul Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti.
II.1.6) CPV: 42943400-2 - Circulatoare cu racire si circulatoare cu racire/incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantia de participare este de 4.516 lei, cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere/primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Valabilitatea garantiei de participare : minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor(cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei). Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, ?......prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. Contul IBAN de garantii in care se poateface viramentul este: RO74TREZ7005006XXX002371 deschis la Trezorerie Operativa a Mun. Bucuresti.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006. Nota: Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Solicitata in cuantum de 5% din val.contractului.Garantia de buna executie se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.90 alin (1)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoare: Director General: Ec. Gangura Bogdan Mihai; Director Directie Economica: Ec. Guruianu Sorin; Serviciu Achizitii: Ec. Calinescu Virginia; Ec. Plesan Claudia; ref. Radu Laura; Ing. Apostol Sorin.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 5 Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 7 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1 Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, informatiile cuprinse in acesta trebuie se fie reale la data limita de depunere a ofertelor.OBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 2 Autorizatie A.N.R.E.- prezentare autorizatie A.N.R.E. de tip B, in copie lizibila conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului nr. 6 ?Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani , calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv(www.bnr.ro).Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anitrebuie sa fie minim de450.000, 00 lei.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si daca este cazul, insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata ca s-au executat astfel de contracte similare (cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie)Ofertantul trebuie sa prezinte certificate/ documente care sa confirme executia lucrarilor: copii de pe partile relevante ale contractului/contractelor care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestora (conform cu originalul) SAU copie simpla a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza contractului care dovedeste experienta similara (conform cu originalul) SAU cel putin o recomandare din partea beneficiarilor., Cerinta nr 2: Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr 3 : Prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 4: Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora si acordul acestuia / acestora. Cerinta nr.1 Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pentru lucrari deinstalatii, conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.. Se vaprezenta ISO 9001:2008, sau echivalent.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2 Asigurarea unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul vaprezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 19:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer