Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatie hidraulica si termomecanica centrala termica la Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni


Detaliu pentru invitatia numarul 334949
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni
Numar invitatie: 334949/06.09.2012
Denumire contract: Instalatie hidraulica si termomecanica centrala termica la Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie LeordeniCod fiscal: 4469485, Adresa: str.Coloniei, nr.106, Leordeni, Telefon: 0248/653695, Fax: 0248/653690
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Coloniei, nr.106, Leordeni, Romania, cod postal: 117410, telefon: +40 248653695, fax: +40 248653690, persoana de contact: Sorinel Ion Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul PNF Leordeni, str.Coloniei, nr.106, Leordeni, Romania, cod postal: 117410
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie hidraulica si termomecanica centrala termica la Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de instalatie hidraulica si termomecanica centrala termica la Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 519 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2317.79 lei .Perioada de valabilitate a garantie de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire al garantiei de participare: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO37TREZ0515006XXX000692 deschis la Trezoreria orasului Topoloveni, judetul Arges.Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat ?Garantie de participare?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita , atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferata sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de ambele partic)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteid)in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta va retine suma calculata conform prevederilor art.278"1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 6% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art. 90 alin.1 din H.G.R. nr.925/2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, actualizata- formular nr.1 in original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, actualizata-formular nr.2 in original;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- formular nr.3 in original;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.4, in original5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, actualizata-formular nr.5 in original;*Conducerea spitalului: Dr.Micu Marioara-MANAGER, Dr.Sandu Adriana-Mariana-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Ancu Anca-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL.Consiliul de Administratie: Dr.Paun Constantin, Dr.Maria Paun, Jr.Eftime Tatiana, Ec.Katy Vatasescu, Ec.Gherghina Ciuca, Dr.Bosneag Maria, Asistent Voiculescu Mariana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre forme: original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale operatorului economic participant la procedura de achizitie publica pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantii-persoane juridice starine-vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impunerii) valabil la data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente2. Fisa de informatii generale-date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani-formular nr.6 in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind confirmarea lucrarilor, insotita de lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formular nr.7 in original-copii conform cu originalul dupa minim un contract de executie lucrari si minim un proces-verbal de receptie a lucrarilor-executarea lucrarilor se va confirma prin prezentarea a minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-formular nr.8 in original. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/..etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchirieire se va permite si prezentarea unui angajament3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- formular nr.9 in original
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer