Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatie pentru spalat, dezinfectat si uscat plosca si urinar


Detaliu pentru invitatia numarul 340695
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Numar invitatie: 340695/07.12.2012
Denumire contract: Instalatie pentru spalat, dezinfectat si uscat plosca si urinar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTICod fiscal: 4967072, Adresa: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0212240946/ 47, Fax: +40 0212241800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010761, telefon: +40 0212240946/ 47, fax: +40 0212241800, persoana de contact: MIHAELA NAVODARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI, STRADA CALEA GRIVITEI, NR.218, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie pentru spalat, dezinfectat si uscat plosca si urinar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatie pentru spalat, dezinfectat si uscat plosca si urinar
II.1.6) CPV: 33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare :3100 RON sau echivalent EURO. Eechivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.2) Perioada de valabilitate a garan?iei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor)3) Modalitatea de constituire: modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii in numerar sau ordin de plata, fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre o banca cu corespondent in Romania pana la data deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
1) Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) si in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii in numerar sau ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre o banca cu corespondent in Romania pana la data semnarii contractului.2) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului rezultat in urma aplicarii procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? completarea formularului nr.2 ? original Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completarea formularului nr.3 - originalPrezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant la procedura? ? formular nr.6- originalPrezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completarea formularului nr.7 - original .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completarea formularului nr.8 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - original.MENTIUNE: Conform Ordinului nr. 170/2012 al ANRMAP, in aplicarea prevederilor art. 691 din O.u.G. nr.34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr. STAN VITALIE ? Manager;
- Ec. PIRVU LILIANA IONELA ? Director financiar-contabil;
- Jr. VLAD ELENA ? Consilier juridic;
- NAVODARU MIHAELA ? Sef compartiment achizitiiDocumente solicitate din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii la bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: 1. Certificat eliberat D.G.F.P ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ?- original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.MENTIUNE: certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului I. Dispozitivele medicale trebuie sa indeplineasca cerintele directivei 93/42 EEC. Pentru a demonstra acest lucru furnizorul va prezenta unul din urmatoarele documente, valabil la data deschiderii ofertelor - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - Aviz eliberat de M.S. in conformitate cu art. 3 din LEGEA nr. 176 din 18 octombrie 2000*** republicata privind dispozitivele medicale sau- Certificat CE emis de un organism notificat (cf. art.11 alin.1 din H.G. nr. 54 din 29 ianuarie 2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale) sau Declaratia de conformitate a producatorului privind dispozitivul medical ofertatII.Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte clar informatiile reale/actuale, inclusiv administrarea societatii la data limita de depunere a ofertelor - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Certificat constatator de la registrul comertului din tara de origine? legalizat si apostilatNOTA: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului care poate fi declarat castigator sa prezinte, pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer