Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatie trifazata de verificare contoare de energie electrica pentru Laboratorul de Metrologie AESM Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 348100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 348100/05.06.2013
Denumire contract: Instalatie trifazata de verificare contoare de energie electrica pentru Laboratorul de Metrologie AESM Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni nr. 2 - 4, sector 3, parter, Registratura.Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035891, fax: +40 213035980
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: C.N. TRANSELECTRICA S.A. din str. Olteni nr. 2-4, Sectorul 3, BUCURESTI, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatie trifazata de verificare contoare de energie electrica pentru Laboratorul de Metrologie AESM Timisoara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatie trifazata de verificare contoare de energie electrica ce va fi utilizata de catre personalul autorizat ca verificator metrolog din cadrul Atelierului de exploatare sisteme de masurare si laborator metrologic OMEPA Timisoara.
II.1.6) CPV: 38540000-2 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 495, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are oblig. de a prezenta Garan. de partic. la proc.Aceasta trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garan. de particip. la proc., sau a caror Garan. de particip. nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse. Modul de prezen. al Garan. de participare la procedura este orice instrument de garantare emis in condit. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari care se prezinta in original (Formularul 3), sau prin orice mod conform art.86 din HG 925/2006. In cazul in care se constituie prin virament bancar transferul/depunerea se va face in contul deschis la BCR sector 1, Bucuresti: RO54 RNCB 007200580063 0001.In orice situatie, dovada constituirii garan. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pt. deschiderea of. In cazul in care op. ec. se incadreaza in categ. IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constit. garan. de participare docum. care dovedesc inregistrarea ca IMM. In cazul in care ofertantul este IMM, conf.prev.legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, corob. cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constit. la jumatate din val. solicitata in docum. de atribuire.Cuantumul Garan. de participare este 7.400, 00 LEI (pt. firme din Romania)sau 1.660, 00 EURO (pt. firme din afara Romaniei).Cursul de schimb va fi cursul mediu anual EURO/LEI stabilit de BNR pentru 2012= 4, 4560(publicat pe site-ul www.bnr.ro).Valab. Garantiei pt. participare la procedura este de 120 zile de la data limita stabilita pt. depunerea of. In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care acesta respinge contestatia, autorit. contr. va retine neconditionat contestatorului din garan. de participare, in raport cu val. estimata, conform art. 2781 din OUG 76/30.06.2010 suma de 4.275, 00 lei sau 960 EURO la cursul de schimb mediu anual EURO/LEI stabilit de BNR pentru 2012=4, 4560 (publicat pe site-ul www.bnr.ro)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A . Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului va depasi cu 1 (una) luna data la care se estimeaza ca se va efectua plata facturii finale, respectiv data semnarii Procesului verbal de Receptie Finala a ?Instalatie trifazata de verificare contoare de energie electrica pentru Laboratorul de Metrologie AESM Timisoara?. Garantia de buna executie constituita prin scrisoarea de garantie se va elibera in cel mult 14 zile de la data platii facturii finale aferenta produselor si serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti si/sau de tertul sustinator daca este cazul. 2.Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta declaratia de eligibilitate in stricta conformitate cu modelul Formular B1.1.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti membrii asociati si/sau de tertul sustinator daca este cazul. Se vor prezenta (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere. Certificatele constatatoare vor fi valabile la data depunerii ofertelor. 3.Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta declaratia de eligibilitate in stricta conformitate cu modelul Formular B1.2.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii /tert sustinator desemnati.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Directoratul format din: Stefan Gheorghe, Constantin Vaduva; Corneliu Ene ? dir.gen.adj. ? Conducere Economica si Comerciala; Marius Mateescu ? Director DTIC si masurare OMEPA; CHIMIREL Mihaela- Director proiect, LISMAN Catalin ?Director program; Chiosa Irina- Sef AESMLM Timisoara, Maria Ionescu ? dir.economic; Anisoara Cornila ? dir.adj.Directia Juridica; Sorin Pispiris ? dir.comercial; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Dan Popa Nimigean-Sef SAICIMSC; Cezarina Codreanu - RAC. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010)Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular B1.3.Nota: Toate documentele solicitate vor fi valabile la data depunerii ofertelor. Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre persoana autorizata) emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de comunicarea rezultatului procedurii certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoanele fizice /juridice straine. Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si insotite de traducerea autorizata in limba romana a documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani (mentionata in cadrul Formularului B3) nu trebuie sa fie mai mica de 900.000, 00 LEI sau echivalentul in EURO. Calculata la cursul de schimb mediu anual EURO / LEI stabilit de BNR pentru 2012 = 4, 4560, 2011 = 4, 2379 si 2010 = 4.2099 (publicat pe site-ul www.bnr.ro ). Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor.- Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Se va prezenta copia bilantului contabil pe ultimul an (2012), inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nota: -Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Se iau in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor pentru partea lor de implicare- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract, daca este cazul. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Experienta similara. Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Prezentarea a cel putin un contract de furnizare similar/proces verbal de receptie a unei instalatii trifazate de verificare contoare de energie electrica., Prezentarea unei recomandari/proces verbal/certificat constatator pentru contractul mentionat la Cerinta nr. 2. Recomandarea va cuprinde: - modul de indeplinire al obligatiilor;
- neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, daca este cazul; receptii amanate sau respinse, daca este cazul., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului. Efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Standarde de asigurare a calitatii/ de protectie a mediului/ de sanatate in munca.Ofertele vor include o copie dupa documentele emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent) si al sistemului de management de mediu (SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer